• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nummerherkenning

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hts

Tot mijn verrassing meldde de contactpersonen die ik vandaag belde dat "ik als ANONIEM bij hen binnenkwam". Nader onderzoek in mijn Instellingen leerde dat de nummerherkenning aan stond.
Dus 1200 gebeld die de instellingen bij de provider aan en uit heeft gedaan, waarna het probleem was opgelost.
Gewoon dus weer een tevreden Ziggo mobiel gebruiker.
 
vraagje aan jou HTS,

heb je recent of maanden geleden eens een melding gedaan/ laten doen bij het "bel-me-niet register"?

dit is mij ook overkomen, en heb zelf nooit iets aan/uitgeschakeld.
helpdesk ziggo heeft dit opgelost zoals bij jou.


berrie.
 
Nee, geen melding bij dat register gedaan, begreep ook niet hoe het is gekomen, maar in deze digitale wereld moet je vooral (niet altijd) nooit (nou ja) vragen hoe kwam het, als het maar is opgelost. :)
 
Tot mijn verrassing meldde de contactpersonen die ik vandaag belde dat "ik als ANONIEM bij hen binnenkwam". Nader onderzoek in mijn Instellingen leerde dat de nummerherkenning aan stond.
Dus 1200 gebeld die de instellingen bij de provider aan en uit heeft gedaan, waarna het probleem was opgelost.
Gewoon dus weer een tevreden ziggo mobiel gebruiker.
Hoop wel dat je expliciet aangegeven hebt dat je niet in de telefoongids wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan