• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 8485DVB i.c.m. Bose 3-2-1

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Cisco_Bose

Van de week hebben wij onze Cisco 8485DVB ontvangen. Onze vorige HD ontvanger van Humax konden wij aansturen met onze Bose 3-2-1 afstandsbediening.

Voor Cisco staan echter geen codes (IR codes?) in de gebruikershandleiding. Weet iemand met welke code wij de Bose 3-2-1 afstandsbediening werkend kunnen krijgen voor de Cisco 8485DVB?
 
Van de week hebben wij onze Cisco 8485DVB ontvangen. Onze vorige HD ontvanger van Humax konden wij aansturen met onze Bose 3-2-1 afstandsbediening.

Voor Cisco staan echter geen codes (IR codes?) in de gebruikershandleiding. Weet iemand met welke code wij de Bose 3-2-1 afstandsbediening werkend kunnen krijgen voor de Cisco 8485DVB?

Ik denk dat de Cisco's met geen enkel apparaat samenwerking qua afstandsbediening. Heb al diverse combi's uitgeprobeerd...
 
Ik denk dat de Cisco's met geen enkel apparaat samenwerking qua afstandsbediening. Heb al diverse combi's uitgeprobeerd...

De TS wil met een niet Cisco AB de Cisco bedienen. Hoe het met de Bose zit weet ik niet, maar een Logitech Harmony werkt prima :)
 
De TS wil met een niet Cisco AB de Cisco bedienen. Hoe het met de Bose zit weet ik niet, maar een Logitech Harmony werkt prima :)

Ik bedoel via hdmi met een AB van een ander merk. Een
programmeerbare AB werkt altijd natuurlijk.
 
Onzin natuurlijk, als je de inmens lange lijst met merken in de Bose handleiding ziet, lijkt het me onwaarschijnlijk dat de afstandsbediening deze Cisco niet aan zou kunnen sturen. Als logitec dit kan, kan de Bose dat ook? Ik ga dit via Cisco en Bose uitzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan