Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Horizon TV

Mededelingen

Horizon TV Informatie, vragen opmerkingen en discussies over Ziggo Horizon TV en de Samsung Horizon Mediabox.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 3 januari 2017, 10:54   #1
marcoztm
Junior Member

marcoztm's schermafbeelding
Standaard Front Panel Reset Horizon Mediabox.

Hallo Lezers,

Wie kan mij helpen wat de juiste commando is om de Horizon Mediabox een "Harde" reset te geven. Het verhaal wat ik een keer heb gevonden op internet zie hieronder lukt mij niet of ik doe wat fout.

Schakel de box in terwijl u voorop de box de power button 6-10 seconden (zie bijlage) ingedrukt houdt (uw duim tegen het knopje aan) laat het los nadat u het welkomstscherm 2-3 keer heeft zien knipperen

Wie kan mij helpen ??

Gr. Marco
marcoztm is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2017, 10:57   #2
twigger
Senior Member

twigger's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoztm Bekijk bericht
Hallo Lezers,

Wie kan mij helpen wat de juiste commando is om de Horizon Mediabox een "Harde" reset te geven. Het verhaal wat ik een keer heb gevonden op internet zie hieronder lukt mij niet of ik doe wat fout.

Schakel de box in terwijl u voorop de box de power button 6-10 seconden (zie bijlage) ingedrukt houdt (uw duim tegen het knopje aan) laat het los nadat u het welkomstscherm 2-3 keer heeft zien knipperen

Wie kan mij helpen ??

Gr. Marco
de box uitschalen, dan inschakelen en direct de - ( - channel toets) c.a 5 seconden inhouden totdat je installatie ziet in display en op tv.

Hier nog een andere manier:

https://community.ziggo.nl/mag-tip-g...-mediabox-3364

Laatst gewijzigd door twigger; 3 januari 2017 om 15:34
twigger is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Horizon TV

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten