Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Horizon TV

Mededelingen

Horizon TV Informatie, vragen opmerkingen en discussies over Ziggo Horizon TV en de Samsung Horizon Mediabox.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 januari 2017, 16:55   #21
Leetje65
Senior Member

Leetje65's schermafbeelding
Standaard

Iets is er gebeurt. Gids staat er weer behoorlijk op. Kijken hoe lang het zo blijft. Update was van vanmiddag 2 uur
Leetje65 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2017, 17:24   #22
Renver50
Junior Member

Renver50's schermafbeelding
Standaard

De programmagids geeft vandaag een vreemd gedrag.
De programma's van die ongeveer 1 uur in de toekomst worden weergegeven duren volgens de info 35 tot 36 uur. Bij doorbladeren is het eerste volgende programma welke wordt weergegeven is een programma van zondag 8 januari a.s.
Is dit een fout bij Ziggo ?
Renver50 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2017, 18:35   #23
Leetje65
Senior Member

Leetje65's schermafbeelding
Standaard

Heb even gekeken . Ja de box word nu weer regelmatig geupdate. Ik zie het niet bij mij staan de programma's met normale speelduur zeg maar.
Wel lastig natuurlijk als je iets wilt programmeren.
Leetje65 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2017, 23:31   #24
ziggo-denhaag
Junior Member

ziggo-denhaag's schermafbeelding
Standaard

Ik heb sinds enkele maanden hetzelfde probleem. Langzaam komt bij steeds meer zenders dat er geen EPG info is.
Dat kan je "oplossen" door de Horizonkast terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
ECHTER!!!!!: dat helpt maar een tijdje. Na een paar weken (ongeveer 2 a 3) begint het bij zender na zender weer te verschijnen.
Dit lijkt dus op een software probleem waarbij een intern geheugen van de Horizonkast langzaam volloopt. En dan kan er geen nieuwe EPG info meer worden toegevoegd. Resetten naar fabrieksinstellingen flusht blijkt het geheugen waardoor het een tijdje goed gaat maar uiteindelijk weer volloopt.
Dit probleem moet door Ziggo worden erkend en opgelost door nu eens een goede software update uit te brengen die dit bekende probleem oplost.
ziggo-denhaag is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2017, 09:23   #25
Renver50
Junior Member

Standaard

Sinds de update van de EPG op zaterdag lijkt alles weer goed te zijn.
Oud 9 januari 2017, 13:48   #26
Renver50
Junior Member

Standaard

Wat ik nog wel heb : Replay werkt op veel zenders ( Belgie/Duitsland) niet meer, er staat de melding dat replay-tv niet is toegestaan.
Op mijn tablet kan ik deze programma's wel terugkijken.
Is dit ook op te lossen door terug te gaan naar de fabrieksinstelling ?
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Horizon TV

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten