Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen

Mededelingen

Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen Nieuwtjes, vragen, ervaringen en opmerkingen over Ziggo Analoge Radio en TV of heb je last van een storing ? Plaats dit dan hier...

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 3 november 2016, 18:02   #1
dikkiedirk
Senior Member

dikkiedirk's schermafbeelding
Standaard Staat er altijd een analoog TV signaal op een Ziggo aansluiting?

Staat er altijd een analoog TV signaal op een Ziggo aansluiting, ook zonder Ziggo abonnement? Ik ben namelijk pas verhuisd en heb mijn abonnement meeverhuisd en op het nieuwe adres werkt alles naar behoren. Mijn broer is op het oude adres blijven en kan daar nog steeds analoge TV kijken terwijl hij geen abonnement bij Ziggo heeft afgesloten. Is dit tijdelijk? Of krijg ik straks voor 2 aansluitingen een rekening?
dikkiedirk is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2016, 21:40   #2
Zapp Brannigan
Senior Member

Zapp Brannigan's schermafbeelding
Standaard

Het duurt meestal even tot Ziggo iemand langs stuurt om de aansluiting los te koppelen in de wijkkast. Hier staat er na negen maanden zonder abonnement nog steeds signaal op de kabel.
Zapp Brannigan is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2016, 01:34   #3
bigtool
Senior Member

bigtool's schermafbeelding
Standaard

Je broer kan niet alleen analoog kijken maar ook naar het digitale basispakket wat zonder smartcard te zien is.
bigtool is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2017, 21:31   #4
vering
Junior Member

vering's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dikkiedirk Bekijk bericht
Staat er altijd een analoog TV signaal op een Ziggo aansluiting, ook zonder Ziggo abonnement? Ik ben namelijk pas verhuisd en heb mijn abonnement meeverhuisd en op het nieuwe adres werkt alles naar behoren. Mijn broer is op het oude adres blijven en kan daar nog steeds analoge TV kijken terwijl hij geen abonnement bij Ziggo heeft afgesloten. Is dit tijdelijk? Of krijg ik straks voor 2 aansluitingen een rekening?
Niets zeggen en gewoon gebruiken. Graag dan wel een donatie overmaken op de rekening van Ziggo-Gebruikers.nl
vering is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten