Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Mededelingen

Ziggo Mobiel Ervaringen en vragen over Ziggo Mobiele Telefonie ? Plaats je vragen dan hier...

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21 september 2016, 14:21   #1
jraads27
Junior Member

jraads27's schermafbeelding
Standaard Dekking van Ziggo Mobiel

Hallo allemaal!

Ik ben al jaren Ziggo (internet) gebruiker. Eigenlijk heb ik nooit echte problemen gehad en ik heb om die reden er ook voor gekozen om mobiele telefonie van Ziggo af te nemen.

Sinds enige tijd heb ik een nieuwe baan. Ik werk niet langer meer in de stad maar in een dorpje ernaast. En sindsdien merk ik dat mijn telefoonverbinding niet goed is. Tijdens gesprekken valt de verbinding weg en soms wordt een gesprek zelfs zomaar afgerond.

Na wat zoeken op internet kwam ik dit tegen: https://www.simonlydiscount.nl/blog/...ik-wat-nu.html. Hier staat in hoe je de signaal sterkte kan bekijken met je iPhone. Als ik dit uitvoer dan zie ik '-85dBm' staan.

Ik las dat er providers waren waar je een signaal versterker kon aanvragen. Ik heb met de Ziggo klantenservice gebeld (meerdere keren) maar bij Ziggo lijkt men dit niet te kennen.

Ben ik de enige met dit probleem? Zo nee, zijn er nog oplossingen?

Liefs, Jaqueline
jraads27 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2016, 10:02   #2
Railrunner1944
Member

Railrunner1944's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jraads27 Bekijk bericht
Hallo allemaal!

Ik ben al jaren Ziggo (internet) gebruiker. Eigenlijk heb ik nooit echte problemen gehad en ik heb om die reden er ook voor gekozen om mobiele telefonie van Ziggo af te nemen.

Sinds enige tijd heb ik een nieuwe baan. Ik werk niet langer meer in de stad maar in een dorpje ernaast. En sindsdien merk ik dat mijn telefoonverbinding niet goed is. Tijdens gesprekken valt de verbinding weg en soms wordt een gesprek zelfs zomaar afgerond.

Na wat zoeken op internet kwam ik dit tegen: https://www.simonlydiscount.nl/blog/...ik-wat-nu.html. Hier staat in hoe je de signaal sterkte kan bekijken met je iPhone. Als ik dit uitvoer dan zie ik '-85dBm' staan.

Ik las dat er providers waren waar je een signaal versterker kon aanvragen. Ik heb met de Ziggo klantenservice gebeld (meerdere keren) maar bij Ziggo lijkt men dit niet te kennen.

Ben ik de enige met dit probleem? Zo nee, zijn er nog oplossingen?

Liefs, Jaqueline
Jaqueline , Ziggo mobiel gebruikt het netwerk van Vodafoon daar zijn ze ook mee samen gegaan . Dus wil je het bereik bekijken van je mobiel kan je het ook bij Vodafoon kijken.
Railrunner1944 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten