Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Overige onderwerpen

Mededelingen

Overige onderwerpen Discussies over onderwerpen die niet specifiek iets met Ziggo te maken hebben

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 september 2016, 23:49
heerden's schermafbeelding
heerden heerden is offline
Member

Ziggo Internet: CM-PC / TC7210 i.c.m Netgear R7000
DTV: Horizon & Humax 5200c HD-iPVR
Standaard Amazon instant video Duitsland ook in Nederland te gebruiken?

Ik kreeg vandaag een berichtje dat Amazon.de nu ook in het Nederlands te gebruiken is. Om te zien in hoeverre men Nederland ook qua diensten meeneemt ben ik in de algemene voorwaarden gedoken. Vooral de voorwaarden van Amazon instant video deden mij verbazen:

https://www.amazon.de/gp/help/custom...deId=201422760

Citaat:
6. BEPERKING TOT NEDERLAND, DUITSLAND EN OOSTENRIJK
Vanwege de door onze contentaanbieders aan ons opgelegde beperkingen kunnen wij de Service op dit moment alleen ter beschikking stellen aan klanten die een adres in Nederland, Duitsland of Oostenrijk hebben en in verband met de automatische incasso over een creditcard of een bankrekening op het desbetreffende adres beschikken. Het spijt ons dat u geen gebruik van de Service mag maken wanneer u buiten genoemd gebied woonachtig bent en uw inschrijvingsadres en betalingswijze hieraan niet voldoen. Het is u niet toegestaan vanuit locaties buiten Nederland, Duitsland of Oostenrijk Content in het kader van uw abonnement op Prime Instant Video te streamen, een poging hiertoe te ondernemen of technieken toe te passen die uw locatie verhullen of een valse locatie aangeven. U erkent dat wij technieken mogen toepassen om uw locatie te controleren. De beperking van LOVEFiLM DVD-uitleen tot Duitsland overeenkomstig punt 4 a blijft onverlet.
Zo te lezen is amazon instant video nu dus ook in Nederland te gebruiken.
Kan iemand dit bevestigen?
Met citaat reageren
Oud 10 september 2016, 22:31
Kolade's schermafbeelding
Kolade Kolade is offline
Senior Member

DTV: Gewoon een simpele Humax HD Reciever
Standaard

Nee, dat kan ik niet bevestigen. De AGB van Amazon Prime Deutschland zijn niet echt gewijzigd dus ik zou er zonder Duits VPN niet al te hard op rekenen dat het werkt.

AGB = Algemeine Geschäftsbedingungen / Algemene voorwaarden
Met citaat reageren
Oud 13 september 2016, 09:18
heerden's schermafbeelding
heerden heerden is offline
Member

Ziggo Internet: CM-PC / TC7210 i.c.m Netgear R7000
DTV: Horizon & Humax 5200c HD-iPVR
Standaard

Ik heb inmiddels ook van amazon zelf een reactie;

Citaat:
Op het moment kunt u helaas geen gebruik maken van Amazon Instant Video vanuit Nederland.

U kunt zich wel abonneren op Amazon Prime, maar een gedeelte van de voordelen, zoals bijvoorbeeld Amazon Video, zijn dan niet op u van toepassing.

We hopen, dat Amazon Prime, met het complet aanbod van voordelen, zo snel mogelijk in Nederland beschikbaar is.
Met citaat reageren
Oud 30 september 2016, 07:23
HRJ's schermafbeelding
HRJ HRJ is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Complete
DTV: Humax 5050/5200/CI+/HB
Standaard

Dit staat vandaag op Nu.nl : http://www.nu.nl/internet/4328976/am...nederland.html
Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2016, 12:39
Railrunner1944's schermafbeelding
Railrunner1944 Railrunner1944 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in een , Connectbox, Ziggo Accespoint en Ziggo mobiel
DTV: Horizon Media box , Humax en CI+ module
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heerden Bekijk bericht
Ik kreeg vandaag een berichtje dat Amazon.de nu ook in het Nederlands te gebruiken is. Om te zien in hoeverre men Nederland ook qua diensten meeneemt ben ik in de algemene voorwaarden gedoken. Vooral de voorwaarden van Amazon instant video deden mij verbazen:

https://www.amazon.de/gp/help/custom...deId=201422760

Zo te lezen is amazon instant video nu dus ook in Nederland te gebruiken.
Kan iemand dit bevestigen?
Op een beetje download site kan je een VPn simulator downloaden daar klik je Duitsland aan en je kan alles bekijken waar je in Nederland een abonnement op heb. Ik kijk bijvoorbeeld de Amerikaanse Netflix daar zijn wat nieuwere films alleen uiteraard zonder ondertiteling
Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Overige onderwerpen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten