Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Mededelingen

Ziggo Mobiel Ervaringen en vragen over Ziggo Mobiele Telefonie ? Plaats je vragen dan hier...

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 9 augustus 2016, 19:57   #1
ziggogebruiker01
Senior Member

ziggogebruiker01's schermafbeelding
Standaard [opgelost] Geen verbinding met mobiel netwerk?

Meer mensen er last van dat je mobiele telefoon op dit moment geen verbinding krijgt met het mobiele netwerk?

Dat wil zeggen dat je niet kunt bellen. Het icoontje van mijn telefoon dat de netwerk sterkte aangeeft gaat om de paar minuten aan/uit. Maar bellen? Ho maar. Als ik iemand wil bellen staat er: "Mobiel netwerk niet beschikbaar". Bellen naar mijn Ziggo mobieltje werkt ook niet.

P.S. Bij een kennis van mij werkt Ziggo mobiel ook niet: die woont een stuk of 6 straten verder.

Laatst gewijzigd door ziggogebruiker01; 9 augustus 2016 om 21:52 Reden: Opgelost
ziggogebruiker01 is offline  
Oud 9 augustus 2016, 20:21   #3
ziggogebruiker01
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jef61 Bekijk bericht
Bedankt voor die link! Quote van die Tweakers pagina: "Update 19.14 uur: Vodafone meldt op Twitter dat de storing verholpen is, maar spreekt ook daar enkel over een 4g-storing.". Pfffff. Ook als ik terug schakel naar 3G krijg ik geen verbinding. Onbeschrijfelijk dat ontkennen dat er iets aan de hand is van providers. Asociaal gewoon.

P.S. Ook Ziggo rept met geen woord over de storing op haar website. Wedden dat die storing er morgen wel staat, als het al opgelost is.
Oud 9 augustus 2016, 21:24   #4
ziggogebruiker01
Senior Member

Standaard

Update 21:15 uur: Vodafone meldt vrolijk dat de storing sedert 19:00 over is. Ziggo meldt automatisch, als je de helpdesk belt en kiest voor "Telefonie", dat je niet gebeld kunt worden of kunt bellen. Blijft toch raar dat die Helpdesk niet gewoon even de website "op kan" om het daar te melden op de storingspagina.

Helpdesk: sterkte met het overwerk vanwege de storing. Ik kan er over meepraten.
Oud 9 augustus 2016, 21:51   #5
ziggogebruiker01
Senior Member

Standaard

21:50: mijn SMS-jes die ik stuurde van mijn reserve telefoon (Simyo) komen ineens binnen en ik kan mijn reserve telefoon bellen.
Oud 15 augustus 2016, 08:06   #6
Marcomp3
Member

Marcomp3's schermafbeelding
Standaard

Mijn vrouw heeft met haar mobiel nog steeds last van een slecht netwerk. Regelmatig geen 4G, krijgt geen appjes binnen... Tot nu toe spijt van mijn keuze voor Ziggo.. Labiel netwerk..
Marcomp3 is offline  
Oud 15 augustus 2016, 08:57   #7
DirkLui
Senior Member

DirkLui's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcomp3 Bekijk bericht
Mijn vrouw heeft met haar mobiel nog steeds last van een slecht netwerk. Regelmatig geen 4G, krijgt geen appjes binnen... Tot nu toe spijt van mijn keuze voor Ziggo.. Labiel netwerk..
Dat kan aan een aantal zaken liggen, die je in de eerste zin al opnoemt, namelijk de mobiel zelf of het netwerk. Maar het goede nieuws is dat je bij Ziggo per maand kunt opzeggen.
Oud 15 augustus 2016, 09:13   #8
Marcomp3
Member

Marcomp3's schermafbeelding
Standaard

Is inderdaad een overweging.. Deze mobiel met de vorige provider werkte goed..
Marcomp3 is offline  
Oud 15 augustus 2016, 14:48   #9
DirkLui
Senior Member

DirkLui's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcomp3 Bekijk bericht
Is inderdaad een overweging.. Deze mobiel met de vorige provider werkte goed..
In dat geval zou het zo maar kunnen zijn dat er nog instellingen van de vorige provider actief kunnen zijn die een juiste werking kunnen beïnvloeden.
Het kan ook liggen aan het feit dat het Vodafone netwerk (waar Ziggo Mobiel op mee lift) in uw omgeving een minder goed bereik heeft.

Uit eigen ervaring (3 mobieltjes, een Samsung S4, S6 Edge en een Iphone 6) kan ik zeggen dat Ziggo mobiel heel goed werkt (behalve bij de storing van afgelopen week misschien, maar dat was ook op allestoringen.nl en op de site van Ziggo te vinden)
Oud 15 augustus 2016, 15:34   #10
ziggogebruiker01
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirkLui Bekijk bericht
I (behalve bij de storing van afgelopen week misschien, maar dat was ook op allestoringen.nl en op de site van Ziggo te vinden)
Neen. Op de site van Ziggo werd er met geen woord over gerept. Misschien dat ze net als altijd na afloop v/d storing hebben gemeld dat de storing opgelost is, maar op het moment supreme was er op de site niets te zien. Vandaar dan men zich op de Helpdesk gedwongen voelde op het bandje in te spreken dat er een storing was (ter info: als het telefoonnetwerk niet werkt is dat natuurlijk onzin!). Die Helpdesk is altijd de Sjaak. Ik heb medelijden met ze. Lijnen lagen natuurlijk weer eens plat.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten