Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Mededelingen

Ziggo Mobiel Ervaringen en vragen over Ziggo Mobiele Telefonie ? Plaats je vragen dan hier...

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 april 2016, 02:21
Z450L50's schermafbeelding
Z450L50 Z450L50 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Standaard
DTV: watbedoelu?
Standaard Opheffen blokkering SIMkaart

Hoe ontgrendel ik m'n Hwawei P8 Lite.
Gevraagd wordt om een SIM PIN1 kode
Oud 10 april 2016, 09:18
NetJak's schermafbeelding
NetJak NetJak is offline
Senior Member

Standaard

Simlock?
Heb je deze phone al langer dan een jaar? Dan kun je vaak gratis unlocken.
Informeer bij de originele provider waar de telefoon door geblokkeerd is (bv T-Mobile) naar de unlockcode. Kijk eerst op hun website, misschien staat daar een methode vermeld)
Oud 10 april 2016, 11:11
Z450L50's schermafbeelding
Z450L50 Z450L50 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Standaard
DTV: watbedoelu?
Standaard ontgrendeling SIM kaart

Dit toestel is zo'n drie weken geleden gekocht., niet via een provider, gewoon bij Mediamarkt. Mijn abonnement loopt bij Ziggo. De eerste problemen begonnen toen ik WIFI spots probeerde te activeren. Tot dan had ik de oorspronkelijke code 0000 nog niet aangepast. Er moest toen een nieuwe code ingevoerd worden.
Hoewel ik met de nieuwe code het scherm kon activeren, geeft Ziggo aan dat de code niet echt gewijzigd is en volgens hun gegevens nog steeds op 0000 staat.
Een enkele keer zie ik nu dat het toestel geactiveerd is in "veilige mode".
Hoe daar uit te komen is mij voorlopig nog een raadsel. Ik zal hiervoor de gebruiksaanwijzing maar geen downloaden, wellicht geeft dat enig soulaas.
In ieder geval bedankt voor uw reactie.
Gerard.
Oud 10 april 2016, 13:06
NetJak's schermafbeelding
NetJak NetJak is offline
Senior Member

Standaard

Ik heb ook een keer problemen gehad door de instructie voor de hotspots te volgen. Voor mij was de enige manier om daaruit te komen, terug naar de fabrieksinstellingen via het Instellingen-menu.
Oud 11 april 2016, 09:26
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Sommige Android toestellen geven een melding als je geen vergrendelingscode op het toestel gebruikt en je daarbij een wifi toegang met een beveiligd certificaat gebruikt. Dus de instelling dat je een wachtwoord of andere beveiliging gebruikt als je toestel van vergrendeling af komt.

Of dat bij jou ook het geval is weet ik natuurlijk niet, dat alles hangt af van Android versie en toestel merk/type. Verder heb ik op dit moment zelf geen recente Android versie tot mijn beschikking dus heb deze info alleen van wat ik hier en daar gelezen heb van mensen met vergelijkbare problemen.

De code "0000" die je bij Ziggo ziet staan is de standaard vergrendel code van de simkaart. Als jij die wijzigt zal dit niet veranderen omdat Ziggo natuurlijk niet kan zien wat jij daar zelf van maakt. Je kunt met de andere (PUK en zo) codes de vergrendel code weer terugzetten naar standaard en dan staat hij weer op 0000. Maar dat heeft met je probleem niet echt iets te maken denk ik.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Labels
sim pin1

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten