Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Mededelingen

Ziggo Mobiel Ervaringen en vragen over Ziggo Mobiele Telefonie ? Plaats je vragen dan hier...

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 3 mei 2016, 13:47   #11
ziggogebruiker01
Senior Member

ziggogebruiker01's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkSwarm Bekijk bericht
Ik heb precies het zelfde probleem. Heb al een tijdje een nieuwe simkaart sinds ziggo is gefuseerd.
Had het in het begin alleen bij sommige nummers zowel vast als mobiele die ik dan niet kon bereiken. Maar na te tip te hebben opgevolgd om bellen in het buitenland aan te zetten zag ik dat bellen in nederland plots ook uit stond.
Nu alles aan gezet behalve de erotische nummers kan ik helemaal niemand meer bereiken. En ook ik heb die melding in beeld dat er momenteel geen veranderingen mogelijk zijn terwijl ik wel degelijk veranderingen kan maken. al dat ze weinig helpen op dit moment.
Mobiel internet werkt verder prima en zover ik weet kan ik wel gebeld worden.
Bellen naar de klanten service werkt ook niet meer en krijg ik dezelfde melding te horen. waarschijnlijk heb ik dat zelf in de hand? mja
Hebben ze die bespottelijke melding nog steeds staan op hun website? Schandalig. Misschien helpt het om alles "aan" te zetten (ook die erotische scheiss) en dan de Helpdesk te bellen. Desnoods met een andere telefoon.

Begint een gevalletje Tros Radar of Vara Kassa te worden dit.
ziggogebruiker01 is offline  
Oud 3 mei 2016, 13:52   #12
DarkSwarm
Junior Member

DarkSwarm's schermafbeelding
Standaard

Ja, dat staat er nog steeds
Ik zal het proberen.
Bedankt.
*edit
Helaas heeft dit geen verschil gemaakt.
Dit is nu al weken het geval, en zoals ik zie ben ik niet de enige met dit probleem. Meerdere malen over gemaild en maar weer opnieuw de tijd geven om de instellingen te verwerken. Ik kan hier natuurlijk niks mee.
Ik zal weer opnieuw contact zoeken met ziggo.
Mocht ik meer weten dan zal ik dat hier met jullie delen.

Laatst gewijzigd door DarkSwarm; 3 mei 2016 om 14:04
DarkSwarm is offline  
Oud 3 mei 2016, 15:03   #13
CeeS
Legend (✝ 2016)

CeeS's schermafbeelding
Standaard

Een kennis van me heeft ook zo'n nieuwe simkaart en daar werkt alles wel goed. Alleen staat bij de instellingen daar wel een bedrag bij 'Maximum maandbedrag buiten de bundel'. Dat staat bij jou op nul, misschien moet je daar een hoger bedrag invullen anders wordt je misschien geblokkeerd als je een buiten-bundel nummer gebeld hebt of zoiets ??
Oud 3 mei 2016, 15:39   #14
DarkSwarm
Junior Member

Standaard

Bedankt voor je reactie.
Ik heb het veranderd maar nu een kwartier verder heeft het helaas niks geholpen.
Er zit iets goed in de war dat weet ik wel.
DarkSwarm is offline  
Oud 3 mei 2016, 20:49   #15
ziggogebruiker01
Senior Member

Standaard

Citaat:
Bedankt voor je reactie.
Ik heb het veranderd maar nu een kwartier verder heeft het helaas niks geholpen.
Er zit iets goed in de war dat weet ik wel.
Ik vrees dat je de Helpdesk zult moeten bellen. Daar kunnen ze veel nazien. Ze losten ook mijn probleem 4G/3G poblem op. Bleek een administratief foutje te zijn. Als je ze belt kunnen ze wellicht zien dat bellen naar mensen uit staat ofzo. Want je kunt wel gebeld worden geloof ik he?

Sterkte en succes.
Oud 4 mei 2016, 17:17   #16
DarkSwarm
Junior Member

Smile

Ik heb gister weer gebeld met de klanten service, helaas kon de medewerker mij op dat moment niet helpen want er was daar op dat moment ook storing werd gevraagd het morgen weer te proberen haha.
Ik heb hierna opnieuw gemaild met de klanten service en hierbij ook verteld dat ik niet geholpen kon worden via de telefoon.
Omdat die mevrouw niet in het systeem komen door ook een storing.
Gaat lekker daar haha.
Ik kom nu net uit mijn werk en heb een response mail gekregen met daarin het volgende bericht.

"Wij hebben aanpassingen gedaan en verzoeken u om te testen of uitbellen nu wel lukt.
Lukt het nog steeds niet, zet het mobiele apparaat uit en start opnieuw op.

Nog steeds problemen, neem dan contact met ons op."

En tot mijn verbazing kan ik weer bellen dus weer helemaal blij.
Het heeft even geduurd maar goed.
Wat nou het probleem geweest is weet ik dus niet maar het lag zeker bij ziggo zelf. Wat betreft de melding die op mijn ziggo staat onder instellingen heb ik niks over gehoord.
Ik bedank jullie voor de tips en snelle reacties.
Groeten Arjan.

*edit
Helaas te vroeg gejuigd.
Ik kan nu wel bellen maar nu niet meer gebeld worden en ook mobiel internet werkt niet meer *zucht
Dus maar weer gebeld met ziggo, dit keer wel met mijn eigen toestel.
Maar de medewerker zag dat in de instellingen dat ik indd niet gebeld kon worden in het binnen land want dat stond uitgevinkt samen met mobiel internet. heeft geprobeerd in meerdere systemen dit te veranderen maar alles was super traag daar zei hij maar kwam er tot slot niet bij en kon geen aanpassingen maken. Hij gaf me de tip zelf geen aanpassingen te maken omdat het mijn ziggo gebeuren rare dingen doet momenteel en was bekend met het probleem dat als men ook maar iets iets veranderde bij de instellingen in mijn ziggo alles dan uit kon worden gezet en er helemaal niks meer zou werken. ik blijf er dan zelf ook maar af. kan in iedergeval weer bellen. Al ben ik onberijkbaar voor voor de rest. Gelukkig werkt wifi hier wel. Hij heeft mijn klacht door gestuurd naar de technische dienst maar ik zal ivm morgen hier vrijdag pas mee geholpen kunnen worden.
Maar weer geduldig afwachten dus.

Laatst gewijzigd door DarkSwarm; 4 mei 2016 om 18:44
DarkSwarm is offline  
Oud 5 mei 2016, 16:24   #17
ziggogebruiker01
Senior Member

Standaard

Citaat:
[...] Al ben ik onberijkbaar voor voor de rest. [...] Hij heeft mijn klacht door gestuurd naar de technische dienst maar ik zal ivm morgen hier vrijdag pas mee geholpen kunnen worden.
Maar weer geduldig afwachten dus.
Mijn mond valt open tot op de grond. Ze zeggen dus doodleuk dat ze je niet leveren waar je voor betaalt qua bellen? Bellen betekent bellen en gebeld worden! Meer smaken heb je niet qua bellen. De term "wanprestatie" (in de juridische zin) schiet mij te binnen. Dit KAN niet. Je kunt niet iemand een rekening sturen voor iets dat je niet levert. Gebeld kunnen worden zit zo ontiegelijk vast aan "een bel abonnement" dat Ziggo naar mijn mening in deze niet kan zeggen: "We hebben de helft geleverd (te weten uit kunnen bellen) dus betaalt u maar de helft.". Men heeft simpelweg het product niet geleverd waarvoor men geld in rekening heeft gebracht.

Dit zit zo diep in de core-business van telefonie dat je hier als Ziggo niet vaag over kunt doen. Het "mijn Ziggo" qua telefonie moet tot nader orde uit de lucht worden gehaald. Het doet meer kwaad dan goed. Men moet iets op de website zetten in de trend van: "Mijn Ziggo is niet te gebruiken tot nader orde waarvoor onze excuses. Als u telefoondiensten aan of uit wilt zetten wordt u voorlopig verzocht de Helpdesk te bellen onder nummer etc. etc.".
Oud 11 mei 2016, 17:28   #18
DarkSwarm
Junior Member

Standaard

Het is nu eindelijk opgelost, en ter compensatie kreeg ik een kaartje met sorry van ziggo.
Erg karig en laat het er dus ook niet bij zitten.
DarkSwarm is offline  
Oud 12 mei 2016, 16:13   #19
ziggogebruiker01
Senior Member

Standaard

Citaat:
Het is nu eindelijk opgelost, en ter compensatie kreeg ik een kaartje met sorry van ziggo.
Erg karig en laat het er dus ook niet bij zitten.
Enig idee wat er nu precies aan de hand was? Was de oorzaak v/d problemen het feit dat er een bug in de website zit?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten