Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen

Mededelingen

Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen Nieuwtjes, vragen, ervaringen en opmerkingen over Ziggo Analoge Radio en TV of heb je last van een storing ? Plaats dit dan hier...

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 20 maart 2016, 11:48   #1
Sebasnl1sbm
Member

Sebasnl1sbm's schermafbeelding
Standaard Hirschman versterker

Hallo forumleden,
Tot op heden heb ik een Hirschmann ghv 20 eco power gebruikt.Nu wil ik deze omzetten naar een retourgeschikte op alle uitgangen.

Deze geeft Hirschman geeft max 12db.
Nu heb ik een retour geschikte versterker aangeschaf de Technetix FRA-752/N, nu geeft deze op een duitse zender en op Syfy HD wat blokkerig beeld. Soms heel erg, soms af en toe wat storing.

Met de Hirschman geen problemen.
Wat is nu wijs, omdat het met de Hirschman prima werkt, wekt dit de indruk dat het signaal niet voldoende wordt versterkt.
Als ik op de meest ver weg gelegen humax kijk dan geeft deze met de Fra 752 100% signaal en kwaliteit 48% en met de Hirschman 100% signaal en kwaliteit 54%.
Nu zou ik deze al wat oudere Hirschman willen vervangen voor een retourgeschikte versterker, maar de meeste zo ook de GHV 42 M geven niet meer dan 9 db.
Weet weet raad?
Sebasnl1sbm is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten