Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27 januari 2016, 16:03   #1
henkdew
Junior Member

henkdew's schermafbeelding
Standaard door vreemd nummer gebeld

Hallo Forum leden

Ben vanmiddag weer 2 x door een voor mij vreemd nummer gebeld hierbij gaat het om het volgende nummer 0365394585 .
Bij het zoeken op het net gaat het waarschijnlijk om een spooknummer .
Ik heb dit jaren geleden ook al eens gehad bij KPN en toen bleek dat mijn Experiabox anders moest worden aangesloten .
Zou bij Ziggo dit ook mogelijk kunnen zijn Bij KPN was het probleem toen verholpen het is van mijn kant maar een suggestie maar als het een software probleem is dan zou Ziggo er iets aan kunnen doen zodat we niet meer door een vreemd nummer worden gebeld .

Henk uit Wirdum (GN)
henkdew is offline  
Oud 28 januari 2016, 12:26   #2
migroen
Senior Member

migroen's schermafbeelding
Standaard

Waarschijnlijk idd een spoofnummer. Is helaas niets aan te doen.
Wij hebben hier ook een tijd last van gehad en toen de vraag bij Ziggo uitgezet.

Helaas zijn dit de bekende oplichters die verschillende nummers spoofen en dan lijkt het of je gebeld wordt door een NL nummer maar dat is dus niet zo. Daarom zijn de nummer ook niet te blokkeren omdat die niet de echte nummers zijn en ook wisselen.

Ik heb het beste resultaat met opnemen, niets zeggen maar luisteren je hoort dan of niets of een soort call center en als je langer wacht een Engels sprekend persoon. Dan de laatste woorden: Fu@@@@ck Off en hang dan op.

Ergens een keer gelezen dat opnemen beter is aangezien zij dan meer werk hebben. Als je niet opneemt kom je gewoon later weer in de wachtrij te staan.

Na een paar keer was het eindelijk weer stil. Soms probeerde ze het weer en begon ik weer opnieuw en nu al maanden rustig gelukkig.

Maar wat je ook doet, nooit ergens in meegaan en zsm ophangen.
migroen is offline  
Oud 29 januari 2016, 11:36   #3
henkdew
Junior Member

henkdew's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migroen Bekijk bericht
Waarschijnlijk idd een spoofnummer. Is helaas niets aan te doen.
Wij hebben hier ook een tijd last van gehad en toen de vraag bij Ziggo uitgezet.

Helaas zijn dit de bekende oplichters die verschillende nummers spoofen en dan lijkt het of je gebeld wordt door een NL nummer maar dat is dus niet zo. Daarom zijn de nummer ook niet te blokkeren omdat die niet de echte nummers zijn en ook wisselen.

Ik heb het beste resultaat met opnemen, niets zeggen maar luisteren je hoort dan of niets of een soort call center en als je langer wacht een Engels sprekend persoon. Dan de laatste woorden: Fu@@@@ck Off en hang dan op.

Ergens een keer gelezen dat opnemen beter is aangezien zij dan meer werk hebben. Als je niet opneemt kom je gewoon later weer in de wachtrij te staan.

Na een paar keer was het eindelijk weer stil. Soms probeerde ze het weer en begon ik weer opnieuw en nu al maanden rustig gelukkig.

Maar wat je ook doet, nooit ergens in meegaan en zsm ophangen.

Doordat ik op mijn slaapkamer nog een oude telefoon met draaischijf heb staan (ja het werkt) kon ik niet zien wie er belde , nadat ik mijn naam melde werd gezegd dat ze namens alle banken belde en dat ze me een email wilden sturen en of dat mocht mijn kort antwoord was NEE en ik kwakte de hoorn er weer op .
henkdew is offline  
Oud 29 januari 2016, 13:49   #4
migroen
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henkdew Bekijk bericht
Doordat ik op mijn slaapkamer nog een oude telefoon met draaischijf heb staan (ja het werkt) kon ik niet zien wie er belde , nadat ik mijn naam melde werd gezegd dat ze namens alle banken belde en dat ze me een email wilden sturen en of dat mocht mijn kort antwoord was NEE en ik kwakte de hoorn er weer op .
Ze zijn dus nog heel erg dom ook dat ze melde dat ze namens alle banken bellen
migroen is offline  
Oud 18 mei 2016, 16:09   #5
1500vulcano
Junior Member

1500vulcano's schermafbeelding
Standaard

niet opnemen niet terug bellen zijn oplichters
1500vulcano is offline  
Oud 19 mei 2016, 06:24   #6
migroen
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1500vulcano Bekijk bericht
niet opnemen niet terug bellen zijn oplichters
Ervaring leert als je opneemt en zodra het begint te praten je juist ophangt.
Schijnen ze meer werkt aan te hebben en stop het bellen weer een tijdje als je dat volhoudt.
migroen is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten