Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Horizon TV > Replay TV

Mededelingen

Replay TV Informatie en discussies over Ziggo Replay TV waarmee je 7 dagen terug kunt kijken en programma's die al begonnen zijn vanaf het begin kunt kijken.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12 mei 2015, 19:31   #11
rowdy
Senior Member

rowdy's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigBilly Bekijk bericht
Ziggo beloofd om alles terug te kunnen kijken
dit gaat echter nooit lukken denk ik
rtl en sbs6 hebben programma's waar teveel rechten op staan en mogen dan niet meer terug gekeken worden zonder te betalen
zo kun je wel alles terug kijken via tv gemist (betaald) maar nooit met replay tv Ziggo maakt ons dus blij met een dode mus
???
Wat bedoel je hier precies mee? ReplayTV werkt op zich toch? Wat werkt er bij jou niet dan?
rowdy is offline  
Oud 12 mei 2015, 19:33   #12
BigBilly
Junior Member

BigBilly's schermafbeelding
Standaard

bij een heleboel prg staat herstarten van dit prg is niet mogelijk
BigBilly is offline  
Oud 7 juni 2015, 18:16   #13
Renatus
Senior Member

Renatus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Zie je alleen de programma's of wordt de stream als het ware continue opgenomen zodat je ook de herhalingen van programma's ziet of moet je die op hun originele tijd terugvinden?
Het lijkt er op dat het een continu opname is waarbij je - via de tv gids - het gedeelte terug ziet wat op dat tijsdstip is uitgezonden. Wou net 'Two and a half men' van gisteravond 21:05 kijken. Blijkbaar is die uitzending komen te vervallen en is er een aflevering van 'The big bang theory' uitgezonden op dat tijdstip.

De tv gids voor replay tv bepaalt het tijdstip wat je wilt terugkijken, de inhoud is wat er op dat tijdstip daadwerkelijk is uitgezonden.
Renatus is offline  
Oud 9 juni 2015, 11:16   #14
JanSr
Junior Member

JanSr's schermafbeelding
Standaard Replay TV werkt niet

Replay TV blijkt in het geheel niet te werken.
En ergerlijk genoeg ontbreken er tal van (publieke) programma's bij Interactieve TV.
Daar over gebeld. Het laconieke commentaar: "soms krijgen we ze wel, soms niet van de omroepen. Jammer maar helaas".
"Ik krijg dus iets niet waar ik wel voor betaal?"
"Nee, want dit is gratis".
"ik betaal voor een TV abonnement waar dit deel van uitmaakt. Ik spreek Ziggo daar dus op aan"
"Ja, maar ik kan daar niets aan doen".

En zo loopt het gewoon dood.
MAC 80:18:a7:e6:da:82
Firmware 1.01.1119
Software 021-002.645
JanSr is offline  
Oud 9 juni 2015, 15:45   #15
willemsj
Senior Member

willemsj's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanSr Bekijk bericht
En ergerlijk genoeg ontbreken er tal van (publieke) programma's bij Interactieve TV.
TV Gemist doet zijn naam momenteel zeker eer aan, want er mist nogal wat. Ik wilde gisteren naar de laatste aflevering van De IJzeren Eeuw kijken, maar die is niet aanwezig. Normaal kun je de laatste twee afleveringen gewoon bekijken maar nu is alles spoorloos verdwenen.
=========
willemsj is nu online  
Oud 9 juni 2015, 20:36   #16
CeeS
Legend (✝ 2016)

CeeS's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanSr Bekijk bericht
Replay TV blijkt in het geheel niet te werken.
Je hebt het hier dus over ontbreken van programma's bij TV-Gemist zoals willemsj hier ook al meldt ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willemsj Bekijk bericht
TV Gemist doet zijn naam momenteel zeker eer aan, want er mist nogal wat.
Replay-TV is een compleet andere dienst die op een andere manier werkt.
Dat Replay TV bij jou niet werkt (JanSr) lijkt me niet iets van Replay TV, want dan zou het bij niemand moeten werken, dus eerder een probleem met jouw Horizon Box of je account ??
Oud 9 juni 2015, 22:04   #17
cornelisvandenberg
Senior Member

cornelisvandenberg's schermafbeelding
Standaard

Hier werkt replay tv uitstekend en is veel uitgebreider dan TV gemist in het verleden.
Ook heel veel buitenlandse series die vroeger niet werden toegevoegd of alleen tegen betaling te zien waren.
Vanwege de reclame neem ik heel veel op maar als dat een keer mislukt dan is deze dienst zeer praktisch.
Uit het profiel van JanSr kan ik niet opmaken of hij ook een horizon heeft en dat is voor deze dienst echt nodig.

Laatst gewijzigd door cornelisvandenberg; 9 juni 2015 om 22:21
cornelisvandenberg is offline  
Oud 14 juni 2015, 11:14   #18
rightone
Member

rightone's schermafbeelding
Standaard

Heb gisteren replay tv geprobeerd met een film op sbs6 "wrecked Ralph"op zich werkt het prima mag niet voouit spoelen door de rechten kwestie bla bla (begrijpelijk) alleen haperde het beeld af en toe stond het stil en ging het daarna weer verder zo nu en dan best storend.
rightone is offline  
Oud 14 juni 2015, 11:18   #19
willemsj
Senior Member

willemsj's schermafbeelding
Standaard

Of dat "begrijpelijk" is vind ik twijfelachtig.
=========
willemsj is nu online  
Oud 14 juni 2015, 11:38   #20
rightone
Member

rightone's schermafbeelding
Standaard

was ook tussen aanhalingstekens, bedoel meer dat ik het wel snap dat sbs6 niet wil dat reclame doorgespoeld kan worden...
rightone is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Horizon TV > Replay TV

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten