Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Webspace en Homepages

Mededelingen

Ziggo Webspace en Homepages Discussies en vragen over Ziggo Webspace en Homepages en het maken en uploaden van je homepage.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 4 maart 2015, 20:07   #1
Clemens-S
Junior Member

Clemens-S's schermafbeelding
Standaard Afbeelding webspace

ik gebruik webspace om er plaatjes neer te zetten die ik dan gebruik op een ander website.
Nu heb ik een plaatje aangepast en deze geupload en de bestaande file overschreven. Ik kan op de webspace duidelijk zien dat de tijd en datum is veranderd maar het plaatje is niet veranderd. Als ik de file die ik wil uploaden een ander naam geef en dan upload is er geen probleem, ga ik die dan hernoemen is het toch weer het oude plaatje
Het is voor mij een groot raadsel hoe dit kan.
Clemens-S is offline  
Oud 4 maart 2015, 20:26   #2
Tochjo
Junior Member

Tochjo's schermafbeelding
Standaard

Het oude plaatje zit wellicht nog in de buffer van uw browser. Als u de pagina met Ctrl+F5 ververst, ziet u dan het nieuwe plaatje?
Tochjo is offline  
Oud 4 maart 2015, 20:42   #3
Clemens-S
Junior Member

Standaard

Ok na gebruik van Ctrl+F5 blijft mijn oude plaatje bestaan. Heb ondertussen al contact gehad met ziggo maar deze ondersteunen dit niet. Ik moet iemand informeren die meer met computers werkt. Ze geven aan om contact op te nemen met Guidion.
Clemens-S is offline  
Oud 4 maart 2015, 20:46   #4
Clemens-S
Junior Member

Standaard

Had het even verkeerd begrepen. Als het plaatje er staat en ik druk dan op ctrl+F5 dan veranderd het plaatje wel. denk dat het probleem opgelost is.

Bedankt Tochjo
Clemens-S is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Webspace en Homepages

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten