Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Webspace en Homepages

Mededelingen

Ziggo Webspace en Homepages Discussies en vragen over Ziggo Webspace en Homepages en het maken en uploaden van je homepage.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 3 februari 2015, 12:16   #1
Bert Putters
Junior Member

Bert Putters's schermafbeelding
Standaard webspace

hallo,

Ik wil graag iets plaatsen op mijn eigen Wepace van Ziggo.. ik kom niet verder dan ziggo webspace en als ik inlog kom ik ook niet verder. Ik wil nl vanuit office publicer iets gaan plaatsen.

Wie kan mij helpen stap voor stap dit te kunnen doen?

Bij Ziggo heeft een medewerker mij wel enigszins geholpen, maar verwees me naar deze account.

Graag hulp van iemand voor mijn probleem.

Bert Putters
Bert Putters is offline  
Oud 3 februari 2015, 14:54   #2
NetJak
Senior Member

NetJak's schermafbeelding
Standaard

Heb je het over de publieke of private webspace?
Is je webspace al geactiveerd? (in Mijn Ziggo, Mijn Instellingen, Email, Instellingen.

De publieke webspace, en die zul je wel bedoelen als je iets publiceert, kun je het snelste en makkelijkste benaderen via een FTP-client zoals FileZilla. Gratis te downloaden. Server: homedrive.ziggo.nl, Type "Account" en gebruikersnaam + wachtwoord + account invullen om te verbinden. Gebruikersnaam en account is je emailadres)

WTF. Waar is Mijn Ziggo gebleven op de ziggo.nl site? Ik kan alleen rechtstreeks via mijn.ziggo.nl in Mijn Ziggo komen... Ziggo site is a mess geworden.
Oh, via Gegevens aanpassen. zucht.

Laatst gewijzigd door NetJak; 3 februari 2015 om 15:06
NetJak is offline  
Oud 8 februari 2015, 16:03   #3
Bert Putters
Junior Member

Bert Putters's schermafbeelding
Standaard webspace

Netjak

hartelijk dank je hebt me heel goed en duidelijk geholpen....heb inmiddels een mooie site aangemaakt..

Groet

Bert
Bert Putters is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Webspace en Homepages

Labels
webspace

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten