Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 17 april 2014, 09:38   #11
The Sentinel
Member

The Sentinel's schermafbeelding
Standaard

Vandaag uitnodiging gehad, en zojuist de app gedownload en ingesteld.
Maar krijg het nog niet werkend. Volgens BAPP heb ik geen internetverbinding, maar als ik naar de instellingen > diagnose ga en de test doe, dan zegt de app dat ik wel verbinding heb met internet en Ziggo Bapp...
The Sentinel is offline  
Oud 17 april 2014, 09:46   #12
ber000000-6
Senior Member

ber000000-6's schermafbeelding
Thumbs up

zojuist installeert, aangemeld, email adres + bapp code opgeslagen,
hierna kunnen bellen.
volgende week op vakantie in buitenland, eens testen op wifi-hotspots etc.

berrie,
ber000000-6 is offline  
Oud 17 april 2014, 09:57   #13
The Sentinel
Member

Standaard

Zal het vanavond op een andere telefoon proberen. Nu geïnstalleerd op een Blackberrey met BBos 10.2, de android app zou dus moeten werken...
The Sentinel is offline  
Oud 17 april 2014, 12:27   #14
The Sentinel
Member

Standaard

@Berrie, heb jij een Ziggo WiFi modem, of een router met WiFi ?
The Sentinel is offline  
Oud 18 april 2014, 07:09   #15
Vtenvoorde
Member

Vtenvoorde's schermafbeelding
Standaard

Hi, ik gebruik Bapp nu een dag. Op mijn werk werkt het niet via de WiFi (voip geblokkeerd denk ik). Wat ik merk is dat Bapp de batterij leegslurpt. Zal wel door de continue push functie zijn die wacht op een inkomend gesprek. Heb nu inkomende gesprekken uitgezet. Ik zal morgen melden of het beter gaat.
Vtenvoorde is offline  
Oud 18 april 2014, 09:05   #16
The Sentinel
Member

Standaard

Aan deze kant geeft het hoofdscherm nog steeds aan dat ik geen verbinding met internet heb, terwijl het diagnose scherm een andere mening is toegedaan.
Maar geheel onverwacht kwam Bep gisteren tot leven, eerst met een "spook" verbinding, maar daarna leek het mij goed te werken, ook bij een WiFi Hotpsot kon ik met mijn vaste nummer wegbellen.
Wel is het zo dat ik de Android versie op mijn BlackBerry heb draaien, en om Bep haar werk te laten doen is het wel noodzakelijk dat ik haar in een ActiveFrame laat staan.
The Sentinel is offline  
Oud 27 mei 2014, 21:34   #17
ber000000-6
Senior Member

ber000000-6's schermafbeelding
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Sentinel Bekijk bericht
@Berrie, heb jij een Ziggo WiFi modem, of een router met WiFi ?
ik heb alles wel probeert thuis. wifi van ziggo, wifi van mn eigen router, en afgelopen vakantie de wifi probeert in het buitenland.
wat opviel dat de gesprekskwaliteit zeeer goed was. helder en duidelijk.

ook nog een bellletje naar mn zuster gedaan, die verbaasd was dat ik thuis was... ( nummer herkenning gaat gewoon mee van het vaste toestel thuis)

dus tot nu toe eerste indrukken, het werkt goed.

berrie.
ber000000-6 is offline  
Oud 28 mei 2014, 19:18   #18
rhe
Senior Member

rhe's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Hmm, weet niet of ik nu daar op zit te wachten, op mijn huistelefoon komen vrijwel alleen telemarketeers binnen op die momenten dat ik niet thuis ben. Mensen die mij kennen bellen nml niet vast maar mobiel als ze weten dat ik werk.
Er zit een "knop" waarmee je de doorschakeling van gesprekken via je huistelefoon naar je mobiel kan uitschakelen. Zo bepaal je zelf wanneer je bereikbaar wilt zijn.
Oud 29 mei 2014, 14:26   #19
ryan
Junior Member

ryan's schermafbeelding
Standaard

Ik heb het afgelopen weken goed getest in Amerika, Florida. Het werkte redelijk goed, alleen was de kwaliteit meestal slecht tot voldoende. Althans dat gaf het scherm aan. In ons appartement met goede ontvangst van de WiFi van de buren ging het aardig goed. Niet te veel rondlopen, want dan begon het slechter te worden. Bij de publieke WiFi-spots zoals Starbucks, in de malls, vliegvelden en in Disney was het vaak niet goed bruikbaar. Ondanks dat er aangegeven werd dat de kwaliteit voldoende zou zijn werden gesprekken zomaar ineens afgebroken. Opnieuw bellen ging wel, maar de kans dat het dan weer mis ging was levensgroot... Wat overigens vaak wel werkte was een Skype-verbinding te maken. Je zou toch zeggen dat dat veel meer bandbreedte nodig heeft, maar die verbindingen bleven wel altijd staan.
Het is wel een goed alternatief als je goedkoop vanaf je vakantieadres naar huis wilt bellen, maar ga er niet vanuit dat het allemaal goed werkt op vakantie...
ryan is offline  
Oud 29 mei 2014, 20:31   #20
rowdy
Senior Member

rowdy's schermafbeelding
Standaard

Het zou natuurlijk het allermooiste zijn als Ziggo gewoon sip ging ondersteunen. Een eigen app kan dan ook nog gewoon, maar ook alle sip-toestellen zouden compatible zijn, alle softphones (ook op de pc) en alle geavanceerde functies zouden werken.
Want in alle eerlijkheid: bellen met Ziggo kost 9 cent per minuut. Met mijn mobiele telefoon bel ik goedkoper dan dat...
rowdy is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten