Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Horizon TV

Mededelingen

Horizon TV Informatie, vragen opmerkingen en discussies over Ziggo Horizon TV en de Samsung Horizon Mediabox.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 7 januari 2017, 13:43   #1
cvano
Junior Member

cvano's schermafbeelding
Standaard horizon/soundbar

hallo ,ik ben van plan om een soundbar aan te schaffen, mijn vraag als ik via de horizon die staat ook in verbinding met de soundbar naar de radio wil luisteren moet dan de tv aan staan ? ik hoor het wel
cvano is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2017, 17:30   #2
osihans
Senior Member

osihans's schermafbeelding
Standaard

Als je de optische kabel van je soundbar in de optische aansluiting van je Horizon doet, hoeft de TV niet aan.

Bij de Sonos moet deze optische kabel in de TV, anders kun je het geluid niet harder/zachter zetten. Dan moet de TV dus wel aan.
Oud 15 februari 2017, 20:28   #3
wdvdveen
Junior Member

wdvdveen's schermafbeelding
Standaard

Bij een sonos soundbar kan je via de app muziek en ook radio spelen zonder dat de tv of je horizonbox aanstaat. Hier sonos soundbar via optisch kabel met tv verbonden. Dan pakt hij namelijk al het geluid wat je tv afspeelt op. Ook als je een game speelt of via je Apple tv kijkt.
wdvdveen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Horizon TV

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten