Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 november 2016, 14:57
PH61's schermafbeelding
PH61 PH61 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 / Technicolor
DTV: Cisco
Standaard 1 telefoonnummer hoort mij niet, ik hem wel

Ik heb - al lang - een rare 'storing'. Als ik een vriend van mij bel dan hoort hij mij niet, ik hem wel. Als hij mij belt (via Xs4all) dan krijgt hij de melding 'Incompatible destination'. Dit is al maanden zo. Heeft voorheen altijd goed gewerkt. Was te lui om hier eerder achteraan te gaan. Er moet iets gewijzigd zijn waardoor het nu niet meer werkt. Als ik hem mobiel bel (via Vodafone): geen probleem. Als ik een ouderwets toestel (dus geen DECT) in mijn Technicolor modem stop, gaat het ook mis. Zijn nummer is het enige nummer waarbij ik dit probleem ervaar. Ziggo gebeld, maar daar ben ik nog niet wijzer van geworden. Wellicht dat Xs4all wat meer kan vertellen. Iemand enig idee?
Met citaat reageren
Oud 21 november 2016, 15:13
PH61's schermafbeelding
PH61 PH61 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 / Technicolor
DTV: Cisco
Standaard

Probleem lijkt te zijn verholpen. Lag aan Xs4all-kant. Iets met het modem. Niet helemaal duidelijk. Belangrijkste is dat het werkt.
Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten