Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Bekijk resultaten enquête: Hoe vaak heeft U storing op uw telefoonlijn van Ziggo?
Nu al 2e dag! 1 100,00%
Maar gisteravond kon ik wel bellen na harde reset 1 100,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 oktober 2016, 11:00
veld53's schermafbeelding
veld53 veld53 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Complete met Technicolor
DTV: Horizon
Angry Al 2e dag Telefoon storing in Putten en ...?

Goedendag allemaal,

Wij balen als een stekker omdat wij al 2 dagen niet gebeld kunnen worden en dus ook zelf niet bellen!
Gelukkig kwamen we ergens waar men ons probeerde te bellen en konden we het uitleggen.
Gelukkig is er nog het mobiele netwerk, want anders???????????????

Ik sta op het punt een moderne telefoon te kopen en dacht erover om Ziggo mobiel te nemen, maar met de huidige ervaringen ben ik bang om mij ook mobiel aan het Ziggo/vodafone netwerk op te hangen?????????

Wat is er aan de hand?

En waarom moet ik op eigen hoge mobiele kosten U nu bellen en kan ik geen CHAT opstarten via internet????? bij Ziggo.
Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2016, 09:32
DirkLui's schermafbeelding
DirkLui DirkLui is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus, TV Standaard, Ubee EVW3200
DTV: Samsung SMT-C7140B, Samsung UE40ES6100/Quantis, Sony KDL 32EX600/Humax IRHD-5200C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veld53 Bekijk bericht
Goedendag allemaal,

Wij balen als een stekker omdat wij al 2 dagen niet gebeld kunnen worden en dus ook zelf niet bellen!
Gelukkig kwamen we ergens waar men ons probeerde te bellen en konden we het uitleggen.
Gelukkig is er nog het mobiele netwerk, want anders???????????????

Ik sta op het punt een moderne telefoon te kopen en dacht erover om Ziggo mobiel te nemen, maar met de huidige ervaringen ben ik bang om mij ook mobiel aan het Ziggo/vodafone netwerk op te hangen?????????

Wat is er aan de hand?

En waarom moet ik op eigen hoge mobiele kosten U nu bellen en kan ik geen CHAT opstarten via internet????? bij Ziggo.
In plaats van zomaar wat te roepen eerst even uitzoeken of er in de huisinstallatie iets mis is. U schrijft verder niets over wat U al gedaan zelf al gedaan om te kijken of het iets met de huisinstallatie aan de hand is. Dus hierbij een korte lijst.
Werkt Digitale TV? Werkt internet wel en op de goede snelheid (Ziggo Speedtest gebruiken)? Als dat werkt haal dan de stroom van het modem, wacht 30 seconden en zet het dan weer aan. Na verloopt van tijd zullen alle lampjes weer gaan branden. Kloppen de kleuren met wat er in de handleiding staat. En werkt alles nu soms weer, ook telefonie?
Mocht er een antenne versterker tussen zitten werkt die dan nog wel. Dit je zien aan het brandende lampje (een kapotte versterker was bij mij 2 weken geleden de oorzaak van een storing).
Als je inlogged in het modem kun je ook signaalwaarden en statussen uitlezen. Is de status van telefonie wel juist.
Kortom er is een hoop wat U al kunt doen.

En Ziggo Mobiel heeft met dit alles niets te maken. Wij hebben 3 Ziggo mobiel abonnementen en die werken naar alle tevredenheid. En ik kon tijdens mijn storing van 2 weken gewoon gratis mobiel bellen met de Helpdesk.

En U kunt altijd vragen of U de kosten van het moeten bellen via mobiel vergoed kunt krijgen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Oud 6 oktober 2016, 15:17
veld53's schermafbeelding
veld53 veld53 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Complete met Technicolor
DTV: Horizon
Standaard Reactie op DirkLui en Ziggo storing

Goedendag DirkLui,

Nog erg vers in deze discussie wereld, dus misschien doe ik wel dingen fout.
MAAR: 1 ding is zeker, je ideeën zijn heel leuk, maar die had ik natuurlijk allemaal allang uitgeprobeerd op de 1e dag en zelfs (omdat ik wel internet had) zag ik op de Ziggo site dat zij zelf aangaven dat men last had van een hardnekkige storing.
Maar gelukkig is vandaag (tot op heden) alles normaal.
Dus Dirk: niet te snel oordelen a.u.b.
Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2016, 08:42
DirkLui's schermafbeelding
DirkLui DirkLui is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus, TV Standaard, Ubee EVW3200
DTV: Samsung SMT-C7140B, Samsung UE40ES6100/Quantis, Sony KDL 32EX600/Humax IRHD-5200C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veld53 Bekijk bericht
Goedendag DirkLui,

Nog erg vers in deze discussie wereld, dus misschien doe ik wel dingen fout.
MAAR: 1 ding is zeker, je ideeën zijn heel leuk, maar die had ik natuurlijk allemaal allang uitgeprobeerd op de 1e dag en zelfs (omdat ik wel internet had) zag ik op de Ziggo site dat zij zelf aangaven dat men last had van een hardnekkige storing.
Maar gelukkig is vandaag (tot op heden) alles normaal.
Dus Dirk: niet te snel oordelen a.u.b.
Vandaar dat ik ook het volgende schreef: "U schrijft verder niets over wat U al gedaan zelf al gedaan om te kijken of het iets met de huisinstallatie aan de hand is. Dus hierbij een korte lijst.". Er was niets bekend over eventuele acties die al gedaan waren, vandaar die lijst.
Als U begonnen was met de vermelding dat ook op de site van Ziggo stond dat er een storing was, had ik namelijk helemaal niet gereageerd. Dit is namelijk een site voor Ziggo gebruikers en die kunnen een storing bij Ziggo namelijk niet oplossen.
Maar goed om te horen, dat Ziggo het allemaal heeft opgelost.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten