Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Mededelingen

Ziggo Mobiel Ervaringen en vragen over Ziggo Mobiele Telefonie ? Plaats je vragen dan hier...

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 1 september 2016, 14:38   #1
bergh08
Junior Member

bergh08's schermafbeelding
Standaard Mobiel bellen

Ik zit met het volgende probleem:
elke keer als ik mobiel bel hoor ik bij aanvang `n engels sprekende boodschap. ,,This is an offnet beep".
Vraag is ,wat heb ik hier aan en hoe verwijder ik deze irritante boodschap?
bergh08 is offline  
Oud 1 september 2016, 14:50   #2
CeeS
Legend (✝ 2016)

CeeS's schermafbeelding
Standaard

Ik heb zelf geen ziggo mobiel, maar als ik op google zoek naar die term vind ik dat dit een service zou zijn die aangeeft dat het nummer wat je belt niet bij dezelfde provider (offnet) zit (dus duurder ??). Of dat bij Ziggo ook zo is weet ik niet. Bel je met een Ziggo abonnement ?
Oud 1 september 2016, 15:00   #3
DirkLui
Senior Member

DirkLui's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bergh08 Bekijk bericht
Ik zit met het volgende probleem:
elke keer als ik mobiel bel hoor ik bij aanvang `n engels sprekende boodschap. ,,This is an offnet beep".
Vraag is ,wat heb ik hier aan en hoe verwijder ik deze irritante boodschap?
Google geeft op beide vragen het antwoord als je de tekst als zoek argument gebruikt.
Oud 1 september 2016, 19:16   #4
bergh08
Junior Member

bergh08's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Ik heb zelf geen ziggo mobiel, maar als ik op google zoek naar die term vind ik dat dit een service zou zijn die aangeeft dat het nummer wat je belt niet bij dezelfde provider (offnet) zit (dus duurder ??). Of dat bij Ziggo ook zo is weet ik niet. Bel je met een Ziggo abonnement ?

Ja,ik bel met `n Ziggo abb.
bergh08 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten