Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12 juli 2016, 16:46   #11
Astrid Wiebenga
Junior Member

Astrid Wiebenga's schermafbeelding
Standaard zing Bap

Ik ben erg teleurgesteld over het stoppen van de Bap. Ik gebruikte hem altijd om uit het buitenland te bellen.
Vreemd dat ze dat doen zonder een alternatief te bieden, zoals buitenlandbundel oid.
Astrid Wiebenga is offline  
Oud 12 juli 2016, 19:23   #12
HRJ
Senior Member

HRJ's schermafbeelding
Standaard

Er is een veel beter alternatief: voip accountje nemen. Bel je voor fractie van de tarieven die Ziggo hanteert.
HRJ is offline  
Oud 8 augustus 2016, 18:31   #13
TV Smurf
Senior Member

TV Smurf's schermafbeelding
Standaard

Bellen via WhatsApp blijkt een prima, gratis indien via WiFi, kwalitatief prima en veilig (end-to-end encryptie) alternatief.
TV Smurf is offline  
Oud 9 augustus 2016, 12:13   #14
Gerardus
Senior Member

Gerardus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid Wiebenga Bekijk bericht
Ik ben erg teleurgesteld over het stoppen van de Bap. Ik gebruikte hem altijd om uit het buitenland te bellen.
Vreemd dat ze dat doen zonder een alternatief te bieden, zoals buitenlandbundel oid.

Astrid zal dit wel niet meer lezen, want is niet meer online geweest.

Ziggo heeft wel degelijk iets met een buitenlandbundel gedaan. Ik maak daar ook gebruik van. Ik heb namelijk een 4G abonnement genomen die maar € 1,50 duurder was. Ik kan nu in het buitenland bellen, gebeld worden en sms'en uit de bundel. De bundel krijg ik trouwens nooit op.

Ook zijn sinds enkele maanden de datatarieven in het buitenland drastisch verlaagd. Zoveel dat ik in het buitenland niet meer de mobiele data uitzet. Kost mij maar enkele euro's per maand.
Helaas is dat nog niet uit de bundel. Als Ziggo dat ook zou doen
Gerardus is nu online  
Oud 9 augustus 2016, 13:04   #15
CeeS
Legend (✝ 2016)

CeeS's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Helaas is dat nog niet uit de bundel. Als Ziggo dat ook zou doen
Per juni 2017 zou er binnen Europa geen roaming meer nodig zijn en alles uit je eigen bundel gaan.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten