Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Mededelingen

Ziggo Mobiel Ervaringen en vragen over Ziggo Mobiele Telefonie ? Plaats je vragen dan hier...

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 30 mei 2016, 19:46   #1
Ria
Junior Member

Ria's schermafbeelding
Standaard Geen informatie samenvoeging 2 mobiele nummers, 1 factuur

Het gaat om 2 verschillende mobiele nummers, die van mij en mijn dochter.

Na het overstappen van 3G naar 4G heb ik een samengevoegde factuur ontvangen van 2 x Ziggo mobiel. Tevens is er nu maar 1 x mijn Ziggo mobiel inlog mogelijkheid.?

De 3G mobiel abonnementen hadden wel aparte facturen en twee verschillende inlog voor mijn Ziggo mobiel.

Voor de overstap van 3G naar 4G had ik geen informatie dat na overstappen de 2 mobiele nummers tot een factuur zouden worden samengevoegd.
Ook niet dat er maar 1 klantnummer zou zijn met 1 inlog.

Vandaar mijn vraag, kan dat zomaar?
Ria is offline  
Oud 30 mei 2016, 20:24   #2
Poupou
Senior Member

Poupou's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ria Bekijk bericht
Vandaar mijn vraag, kan dat zomaar?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat je op dat ene klantnummer voor beide mobiele nummers 4G hebt aangevraagd en daarmee feitelijk het mobiele nummer hebt overgenomen.

Wat zegt Ziggo ervan?
Poupou is offline  
Oud 31 mei 2016, 12:34   #3
Ria
Junior Member

Ria's schermafbeelding
Standaard

Dat had zo kunnen zijn, maar zo is het volgens ons niet gegaan.

Mijn dochter heeft apart contact opgenomen om van 3G naar 4G te gaan.

Ook ik heb apart contact opgenomen.

Wij zijn ervan uitgegaan, dat het simpel overstappen van 3G naar 4G zou zijn, zoals het via Ziggo wordt aangemoedigd.

Wij hadden ieder een eigen Ziggo mobiel account en het abonnement werd apart afgeschreven.

Ik heb contact opgenomen via de telefoon, nummer 1200.
Werd na mijn verhaal doorgeschakeld, kreeg een andere afdeling die door het gekraak van de verbinding slecht was te verstaan.

Ik kon nog net verstaan, "wij voegen bij 4G de nummers samen???

Ik ga nu ook schrifelijk vragen stellen over deze manier van omzetten.
Zover mij bekend mag ik op mijn hoofd abonnement meerdere simkaarten, voor verschillende mobiele telefoons, maar die hoeven toch niet nu opeens op 1 rekening.?
Ria is offline  
Oud 7 juli 2016, 13:50   #4
Ria
Junior Member

Ria's schermafbeelding
Standaard

Netjes opgelost.

Via contact met de ziggo service dienst hebben wij nu weer 2 mobiele (inlog) accounts en aparte facturering. Top geregeld!
Ria is offline  
Oud 7 juli 2016, 15:32   #6
Harold
Senior Member

Harold's schermafbeelding
Standaard

Ik heb net (van de week) ook 2 mobiele abonnementen (Ruim 4G) aangevraagd, dit ging online en met 2 verschillende namen en 2 verschillende email adressen, wel het zelfde klantnummer.

Dit werkte niet, steeds werd de laatste weer uit het systeem geknikkerd, ook webcare lukte het niet.

Tenslotte maar alles op het zelfde naam en email adres gedaan, dat werkt wel goed.

Nou, dan moet het maar zo...
Harold is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten