Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Mededelingen

Ziggo Mobiel Ervaringen en vragen over Ziggo Mobiele Telefonie ? Plaats je vragen dan hier...

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 29 juni 2016, 23:36   #1
JW-NHS
Senior Member

JW-NHS's schermafbeelding
Standaard Duo SIM, ook bij ZIGGO?

Op dit moment maak ik gebruik van een Duo SIM, dus twee SIM kaarten met hetzelfde telefoonnummer.
Eentje zit in m'n mobieltje, de andere in de RT4 Navi-radio die in mijn auto zit. Daar zit geen BT mogelijkheid op.

Mijn Duo SIM is van Vodafone, en ik zou wel willen overstappen naar Ziggo. Maar alleen als er de mogelijkheid komt om ook bij Ziggo een Duo SIM te kunnen verwerven.
Op dit moment heeft Ziggo die mogelijkheid niet, maar wordt dat mogelijk als die "fusie" er komt tussen Ziggo en Vodafone?

Groet,
JW
JW-NHS is offline  
Oud 30 juni 2016, 12:49   #2
DirkLui
Senior Member

DirkLui's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW-NHS Bekijk bericht
Mijn Duo SIM is van Vodafone, en ik zou wel willen overstappen naar Ziggo. Maar alleen als er de mogelijkheid komt om ook bij Ziggo een Duo SIM te kunnen verwerven.
Op dit moment heeft Ziggo die mogelijkheid niet, maar wordt dat mogelijk als die "fusie" er komt tussen Ziggo en Vodafone?
Zolang als er niet staat dat het kan, kan het niet. En beloftes zijn in mijn ogen ook niet meer dan reclame.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Mobiel

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten