Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 9 april 2016, 17:24   #1
Tractor
Junior Member

Tractor's schermafbeelding
Standaard Belgeschiedenis op te vragen / in te zien?

Beste forumleden.

Sinds een week lig ik flink in de clinch met de meest logge en minst toegankelijke instantie van Nederland, naam beginnend met een U en eindigend met een V.
Probleem is dat zij hun betalingsverplichting niet nakomen, en zich constant verbergen aan het niet kunnen terugvinden van mijn gegevens.
Dat ik die hier allemaal in backup heb, en zelfs online kan inzien, maakt die bewering ongeloofwaardig.
Als ik blijf doorvragen hoe en waarom, wordt ik voor de zoveelste keer doorgeschakeld naar een andere medewerker, maar schiet er niets mee op.
Uiteindelijk eindigde het gesprek altijd met de belofte teruggebeld te worden binnen 24 uur.

Dat laatste dus niet, en zelf maar weer contact opnemen met steeds hetzelfde resultaat.

Namen van medewerkers heb ik allemaal in chronologische volgorde genoteerd, echter de bel momenten niet.

Ben nu bezig met het opstellen van een klacht, en wil daar graag de bel momenten koppelen aan de medewerkers.
In Mijn Ziggo gegevens zijn die niet te vinden.
Is hier een oplossing voor?

Zou fijn zijn als dat lukt.
Tractor is offline  
Oud 9 april 2016, 20:45   #2
Poupou
Senior Member

Poupou's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tractor Bekijk bericht
In Mijn Ziggo gegevens zijn die niet te vinden.
Jawel hoor, alleen moet je wachten tot de factuur over die belperiode in 'Mijn Ziggo' staat.
Dan achter 'Telefonie' helemaal rechts op het plusje (+) klikken en je vindt alle gesprekken over die periode terug met datum, tijd en tijdsduur.
Poupou is offline  
Oud 11 april 2016, 08:26   #3
migroen
Senior Member

migroen's schermafbeelding
Standaard

En als dat de lang nog duurt kun je altijd even bellen met Ziggo en vragen of het mogelijk is om een lijst tot vandaag te kunnen aanmaken.

Vragen kan altijd.
migroen is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten