Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 15 februari 2016, 11:05   #1
jeroenkh
Junior Member

jeroenkh's schermafbeelding
Standaard cisco hd recorder neemt niet op

Regelmatig gebeurt het dat programmas niet opgenomen worden terwijl het rec lampje brand.
ook loopt de recorder vaak vast, vooral sinds de laatste paar updates. Opvragen epg of ondemand levert vaak problemen op, ook is er nogal eens melding van geen signaal tijdens de uitzending en 2 sec later is er wel signaal ???

Heeft iemand een idee, volgens mij werkt de software niet meer goed op de hd recorder.
jeroenkh is offline  
Oud 8 april 2016, 12:03   #2
sony40S5600
Junior Member

sony40S5600's schermafbeelding
Standaard

Ik heb vergelijkbaar probleem op 1e en op 2e serie Cisco. Waarschijnlijk net als vorig jaar ongelukkige update geweest. De EPG vertoont veel gaten en lege plekken. Meestal een aantal uren vooruit, terwijl de volgende dagen al wel gevuld zijn. Heb klacht gemeld bij Ziggo. Standaardantwoord: herstel fabrieksinstellingen. Geprobeerd. Helpt niet, omdat de fout niet bij mij ligt. Telefonisch geprobeerd. Kom je ook niet verder. De juf probeerde mij een duurder abonnement met Horizon aan te smeren.
ZIGGO herstel de update(s) svp!

Laatst gewijzigd door sony40S5600; 8 april 2016 om 15:47
sony40S5600 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Labels
cisco 3925, hd recorder

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten