Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen

Mededelingen

Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen Nieuwtjes, vragen, ervaringen en opmerkingen over Ziggo Analoge Radio en TV of heb je last van een storing ? Plaats dit dan hier...

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14 maart 2016, 12:59   #1
Zuidlimburg
Junior Member

Zuidlimburg's schermafbeelding
Standaard Guide+ werkt niet meer

Sinds een kleine week komen er hier geen updates meer binnen via Guide+, hebben meer mensen hier last van?
Zuidlimburg is offline  
Oud 15 maart 2016, 08:20   #3
Albertos
Senior Member

Albertos's schermafbeelding
Standaard

Ja, bij mij was het vanmorgen gewoon bijgewerkt. In heb mijn dvd recorder op 's nachts bijwerken staan. Het gebeurt dan ongeveer tussen 3:00 uur en 5:00 uur. Wel is het zo dat je bij b.v. de rtl-zenders maar 2 dagen vooruit kunt kijken.

Verder viel het me op dat in tegenstelling tot een tijdje terug het bijwerken bij b.v. de rtl-zenders niet goed lukt als je er timeropnames in hebt staan.

Ik hoor het wel of het bij jou gelukt is. Zo niet haal dan de timeropnames er eens uit en probeer het nog eens.
Albertos is offline  
Oud 15 maart 2016, 17:40   #4
Zuidlimburg
Junior Member

Zuidlimburg's schermafbeelding
Standaard

Bedankt! Ook hier heeft hij vannacht sinds donderdag weer voor het eerst bijgewerkt. Ik heb nog 2 recorders actief dus kan al snel uitsluiten dat het een incidentele fout van 1 recorder betreft.
Zuidlimburg is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten