Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 30 december 2015, 14:31   #1
richard_
Junior Member

richard_'s schermafbeelding
Standaard Ziggo Visual Voicemail app

De Ziggo Visual Voicemail app werkt niet.

Nou begrijp inmiddels dat die app een onding is, maar ik probeer het toch maar.

Na installatie en inloggen krijg ik een sms bericht dat begint met 'Ziggo test' en dan volgt een lange code. En na ongeveer een minuut is het time-out. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd met hetzelfde resultaat.

Mailtje gestuurd naar de Ziggo helpdesk. Wat ik terugkreeg was de gebruiksaanwijzing van de app, zonder dat er een moment werd ingegaan op mijn specifieke probleem. Stond kennelijk niet in het script van de helpdeskmedewerker want die drukt gewoon op de knop 'standaardreactie'. Zo van klanten zijn toch maar halve zolen dus zullen we ze ook zo behandelen ...

Iemand een idee? Of die app maar gewoon bij het oud vuil zetten?

Alvast bedankt en een prettige jaarwisseling. Richard
richard_ is offline  
Oud 2 januari 2016, 12:21   #2
richard_
Junior Member

richard_'s schermafbeelding
Standaard

Toch maar voor de tweede keer mijn probleem gemaild naar Ziggo helpdesk in de hoop dat ze niet reageren met de gebruiksaanwijzing van de app maar even de moeite nemen de vraag te lezen. Dit keer mee succes:

Zoals in de mail van mijn collega is genoteerd, is er een alles-in-1 pakket nodig of een internet z1, z2 of z3 pakket, om gebruik te kunnen maken van de Ziggo Voicemail app.

Sinds 1 september 2015 maakt u gebruik van het nieuwe Connect Max pakket.
Hierdoor kan de voicemail app de gegevens niet goed uitlezen.

Dit is bij ons bekend en wordt in de toekomst mogelijk aangepast.

Ben idd overgegaan naar Horizon, dus kennelijk heeft dat effect op de voicemail app. Wist ik niet. Ziggo wist het wel, maar het is nergens te vinden. En misschien gaan ze er wat aan doen, en misschien ook niet. Typisch Ziggo ....
richard_ is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten