Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Overige onderwerpen

Mededelingen

Overige onderwerpen Discussies over onderwerpen die niet specifiek iets met Ziggo te maken hebben

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 mei 2015, 16:31
Karel_B's schermafbeelding
Karel_B Karel_B is offline
Junior Member

DTV: lg hex570
Standaard Sport1 via internet

Met sport1 abonnement bij Ziggo bestaat ook de mogelijkheid om op maximaal 5 devices via internet SPORT1 te ontvangen.
Afgelopen week toen ik daar gebruik van wilde maken bleek dat er op mijn usernaam al 5 devices waren aangemeld (devices zoals Ipad's die ik helemaal niet bezit). Er moet dan 24 uur gewacht worden voordat het gebruikte device kan worden ontkoppeld van je gebruikersnaam Toen ik 24 uur later wilde ontkoppelen bleek dat er opnieuw 5 devices waren aangemeld (ongeveer 1 minutt voordat ik inlogde). Volgens de servicelijn van Ziggo is er sprake van een 'netwerk storing' (wat mij erg vreemd voorkomt).
Wie heeft er ook last van? Het is wel balen want ik kan nu buitenshuis geen Sport1 meer zien.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Overige onderwerpen

Labels
sport1, streaming

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten