Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Webspace en Homepages

Mededelingen

Ziggo Webspace en Homepages Discussies en vragen over Ziggo Webspace en Homepages en het maken en uploaden van je homepage.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 1 december 2014, 16:42   #1
hitv
Junior Member

hitv's schermafbeelding
Standaard Websitebeheer

Hallo, toen ik nog windows XP gebruikte kon ik bestanden van mijn computer slepen naar de bestanden van mijn website. nu ik Windows 8.1 heb kan dat schijnbaar niet meer of is die mogenlijkheid er nog wel?
Groeten Ton

Laatst gewijzigd door hitv; 1 december 2014 om 17:18
hitv is offline  
Oud 1 december 2014, 18:17   #2
NetJak
Senior Member

NetJak's schermafbeelding
Standaard

Werkt niet goed meer in 8.1. Soms lijkt het te werken, maar even later niet meer. Gebruik liever FileZilla en maak zo een verbinding met je webspace. Dat gaat prima.
NetJak is offline  
Oud 2 december 2014, 21:46   #3
hitv
Junior Member

hitv's schermafbeelding
Standaard

Dank voor je antwoord. Jammer ik vond dat namelijk een erg makkelijke manier om bestanden op de website te plaatsen. Maar inderdaad met FTP is het mij nu ook gelukt.
Bedankt nogmaals
Ton
hitv is offline  
Oud 20 december 2014, 21:26   #4
Brasse-Limburg
Junior Member

Brasse-Limburg's schermafbeelding
Standaard ftp

Ik krijg Filezilla niet geïnstalleerd. Bij uitvoeren krijg ik de foutmelding dat ik geen toegang krijg tot het bestand, en bij downloaden verdwijnt de download binnen enkele seconden spoorloos...
Zijn er nog andere opties?
Brasse-Limburg is offline  
Oud 21 december 2014, 09:52   #5
NetJak
Senior Member

Standaard

Heb je de juiste versie gedownload?
http://www.gratissoftwaresite.nl/dow...website-beheer
NetJak is offline  
Oud 21 december 2014, 23:25   #6
Brasse-Limburg
Junior Member

Standaard

Ik krijg hier bij downloaden de vraag "Wilt u ?ic_user_id=128 van cdn.scrfrgfilesdeliver.com openen of opslaan?"
Dat is geen installatiebestand lijkt me, en mijn pc opent het niet en slaat het niet op...
Ik snap er dus niks van.
En als ik wel het set-up.exe bestand krijg en klik op uitvoeren, gebeurt er dus helemaal niets. (Of moet ik dan eerst Norton uitschakelen?)

Laatst gewijzigd door Brasse-Limburg; 21 december 2014 om 23:47
Oud 22 december 2014, 21:32   #7
Brasse-Limburg
Junior Member

Standaard Filezilla

Min of meer opgelost. Toen ik vanmorgen weer achter de pc kroop, stond er in vijfvoud een melding dat de Smartscreen (of zoiets) het niet deed, maar bleek Filezilla alsnog geïnstalleerd.
Oud 23 december 2014, 09:32   #8
NetJak
Senior Member

Standaard

Heb het net nog even geprobeerd. Het installeren gaat inderdaad wat moeizaam tegenwoordig:
Eerst wordt er een installatiebestand van sourceforge.net gedownload van 754 KB. De virusscanner geeft soms hier een melding op. Een volgende keer weer niet...
Als dat programma wordt uitgevoerd, wordt het echte installatiebestand gedownload: 5983 KB. Dat bestand zou dan automatisch moeten worden uitgevoerd na de download. Dat gebeurt blijkbaar ook niet altijd vanzelf. Soms wel, soms niet. Dan kun je het wel zelf handmatig opstarten, want die uiteindelijke setup.exe staat in je downloadmap.

Kortom het gaat niet altijd meer van een leien dakje tegenwoordig...
NetJak is offline  
Oud 23 december 2014, 16:14   #9
PE4000
Senior Member

PE4000's schermafbeelding
Standaard

Zie https://filezilla-project.org/downlo...w_all=1&beta=1
of direct via sourceforge.net direct link.

Altijd bij de softwaremaker downloaden en niet bij die crappy sites...

FileZilla_3.10.0-beta3_win32-setup = 6,00 MB (6.298.904 bytes)
PE4000 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Webspace en Homepages

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten