Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Webspace en Homepages

Mededelingen

Ziggo Webspace en Homepages Discussies en vragen over Ziggo Webspace en Homepages en het maken en uploaden van je homepage.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 juli 2014, 20:19
marcedwin's schermafbeelding
marcedwin marcedwin is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Complete & Play Start / Ubee WiFi ellende ding van Ziggo / Mobiel Ruim 4G
DTV: Humax iPVR-9200C / Samsung 2333HD met CI en daarin Alphacrypt Classic / Samsung DCB-9401R / Horizon
Standaard Webspace overzicht gebruikers

Je kan je webspace indelingen in een rubriek en 'm een titel meegeven. Maar waar vind ik die index (overzicht) van al die gebruikers?

************************************************** **
Je kunt je website meer bekendheid geven door deze op te nemen in index van pagina's die door klanten van Ziggo zijn gemaakt.

************************************************** **
Instellen categorie

Je kunt je website op laten nemen in de index van Ziggo-pagina's. De categorie waartoe je website behoort kies je uit de onderstaande lijst. Ook moet je hier een titel voor je website opgeven. Je website kan maar in 1 categorie opgenomen worden.
Het duurt ongeveer een dag voordat je website in de index verschijnt.
Je kunt er ook voor kiezen om je website niet op te nemen in de index. Laat dan de categorie staan op '-- niet in de lijst --'. Dit geldt ook als je later je website uit de index wilt verwijderen.
Om je categorie te wijzigen moet je zowel de categorie als de titel invoeren. Dit is omdat beiden overschreven worden in de database. Vul je geen titel in dan komt je website zonder titel in de index.
Oud 20 december 2014, 21:02
Brasse-Limburg's schermafbeelding
Brasse-Limburg Brasse-Limburg is offline
Junior Member

Standaard

Dat overzicht had je ooit, bij @Home. Volgens mij is het gewoon afgeschaft, want ik kon het onlangs ook niet meer vinden.
Er wordt door Ziggo geen enkele aandacht gegeven aan de webspace, en ik heb gehoord dat ze het binnenkort zelfs willen opheffen! (Zie het topic dat ik vanavond heb aangemaakt).
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Webspace en Homepages

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten