Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Webspace en Homepages

Mededelingen

Ziggo Webspace en Homepages Discussies en vragen over Ziggo Webspace en Homepages en het maken en uploaden van je homepage.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24 mei 2014, 11:33   #21
bburg
Member

bburg's schermafbeelding
Standaard

Waarschijnlijk staat je website binnen IE nog in 'cache' op je harde schijf. Probeer eens in IE shift-F5. Daarmee wordt je website opnieuw vanaf het internet geladen. Lukt dat niet verwijder je dan binnen IE je tijdelijke bestanden (cache). Heb nu IE niet bij de hand, maar dat zit ergens onder opties.
bburg is offline  
Oud 25 mei 2014, 20:07   #22
els
Junior Member

els's schermafbeelding
Standaard goede tip

Hallo bburg, ik ga je advies morgen uitproberen. Ik ben er inmiddels achter dat de wijziging op alle apparaten hier thuis zichtbaar is behalve op mijn eigen desktop. Dus ik denk dat je gelijk hebt en dat het aan de tijdelijke bestanden ligt.

Opnieuw geen goed woord voor ZIGGO KLANTENSERVICE! Zij mailen dat mijn vraag buiten het bereik van de klantenservice ligt en verwijzen me naar een telefoonnummer dat 65 cent per minuut kost!! Hoe gemakkelijk kun je het jezelf maken!
els is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Webspace en Homepages

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten