Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Overige onderwerpen

Mededelingen

Overige onderwerpen Discussies over onderwerpen die niet specifiek iets met Ziggo te maken hebben

Bekijk resultaten enquête: All you can watch... Welke kies je?
Netflix 30 56,60%
Videoland 2 3,77%
Beide 0 0%
Geen van beide 21 39,62%
Beide, maar niet tegelijk 0 0%
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 januari 2014, 21:18
Olga.P2000's schermafbeelding
Olga.P2000 Olga.P2000 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis, Ubee
DTV: CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Standaard Videoland vs. Netflix

TotaalTV meldt dat er veel interesse in Videoland Unlimited is. Op dit moment heeft Videoland Unlimited geen eigen app en is alleen via enkele kabelaars beschikbaar. Netflix is landelijk beschikbaar, al dan niet via decoders van kabelaars zelf. Netflix is 2 euro goedkoper dan Videoland, maar laatste heeft meer Nederlands content. Netflix heeft daartegen eigen geprezen en exclusieve series.

Waar gaat je voorkeur naar uit?
Oud 11 januari 2014, 21:26
Senior Member

Standaard

Ik denk dat ik laatste optie zou moeten toelichten....

Ik persoonlijk doe dat met Film1 en HBO. Ik neem eerst een paar maanden abo op ene, dan zeg ik op en neem abo op andere. Gelukkig zijn ze per maand opzegbaar. Zou het niet zo zijn: ik zou geen jaarabonnement op geen van beide nemen.
Oud 11 januari 2014, 23:48
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Lijkt me een no brainer. Videoland kan qua gebruiksgemak en slimme samenstelling van de content niet tippen aan Netflix.
Oud 12 januari 2014, 07:53
wzir's schermafbeelding
wzir wzir is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Plus
DTV: Humax HDR-5200C
Standaard

Ik ben geen liefhebber van Nederlandse content, daarom valt Videoland voor mij eigenlijk al af.
Verder zijn ze op hun site to-taal niet duidelijk over welke films en series inbegrepen zijn bij het Unlimited abonnement, je ziet alleen maar een kleine greep uit wat er beschikbaar is. Voor Netflix zijn er div. sites waarbij je kunt zien wat er aan content in hun database zit, iets wat ik wél van tevoren wil weten, vóór ik een abonnement neem.
Misschien zoek ik niet goed, maar ik kan ook nergens zien/vinden hoe groot de database van het Unlimited abo momenteel is.

En last but not least: de prijs, vind ik toch fors meer dan Netflix en ik vermoed dat de Netflix database een stuk groter -en voor mij persoonlijk interessanter- is. Ik maak daarnaast ook veel gebruik van Netflix US, waarmee de beschikbaarheid van het aantal films/series grandioos is.
Natuurlijk wil en kan ik Videoland hier niet mee vergelijken, dit zou oneerlijk zijn, maar als ik puur tussen Videoland en Netflix NL zou moeten kiezen, dan ga ik absoluut voor Netflix NL.
Oud 12 januari 2014, 12:50
Normal's schermafbeelding
Normal Normal is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ziggo Alles in 1 - Basis
DTV: Humax 5200
Standaard

Gekozen voor Netflix....

Voor nu op alle vlakken voor op Videoland. Had Videoland een jaar eerder deze stap genomen had het mogelijk anders geweest, maar zoals met veel zaken.....te laat gestart en maar blijven denken: het zal zo'n vaart niet lopen.

Film1, HBO, Videoland: Gratis tip! Luister eens naar je klanten ipv negeren en zelf je plannen trekken.
Oud 14 januari 2014, 19:01
xnpu's schermafbeelding
xnpu xnpu is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Ubee
DTV: Geen
Standaard

Absoluut Netflix. Al was het maar omdat er, met uitzondering van mijn ijskast, echt voor elk apparaat een Netflix app is.

Daarbij komt dat als ik reis ik ter plekke gewoon de lokale Netflix kan gebruiken, met mijn Nederlandse account.
Oud 15 januari 2014, 13:12
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Om maar aan te tonen hoe ingeburgerd Netflix nu al is:
Mijn oudste van 4 komt met klasgenootje hier thuis om samen te spelen. Eerste wat klasgenootje, ook 4, vraagt: 'jullie hebben toch wel Netflix?'
Oud 15 januari 2014, 14:39
Zombymario's schermafbeelding
Zombymario Zombymario is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis | Cisco EPC3925
DTV: Humax 5100C, Samsung T22A300 met een Smit i.c.m. TV Standaard abonnement
Standaard

Geen van beide, want tot nu toe bied Netflix qua aanbod en Videoland niet meer dan wat usenet nu doet.

Ik weet, qua aanbod zal usenet/torrents altijd meer aanbieden maar ik wil wel Netflix gebruiken alleen niet met wat ze nu hebben.
Oud 15 januari 2014, 20:00
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Om maar aan te tonen hoe ingeburgerd Netflix nu al is:
Mijn oudste van 4 komt met klasgenootje hier thuis om samen te spelen. Eerste wat klasgenootje, ook 4, vraagt: 'jullie hebben toch wel Netflix?'
Dat komt mij zo bekend voor! Komt mijn dochter bij buren om op kinderen te passen. Jongen van 7 zegt trots : wij hebben Apple TV en Netflix. Tja, zegt mijn dochter, dat hebben wij ook.

Volgens mij (en als ik enquete hier mag geloven) Netflix is toch echt razendpopulair en al hebben mensen die niet, weten ze wel wat Netflix is. Ik ben echt blij mee. Hoewel ik nog steeds extra pakket van Ziggo heb, denk ik erover om die maar op te zeggen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Overige onderwerpen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten