• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips 32PFL5604H/12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ter info:
Er loopt op dit mooie forum een draadje over de actualiteit van de gegevens van 'Mijn Ziggo'.
Volgens de posts in dit draadje kan het blijkbaar wel een maand duren voordat de gegevens geactualiseerd zijn.
 
Ik sta op het punt een bijna dezelfde tv te kopen, namelijk de: 42PFL5604. (maatje groter)
Weet iemand of digitale tv van ziggo gaat werken met de laatste firmware?
 
Ik sta op het punt een bijna dezelfde tv te kopen, namelijk de: 42PFL5604. (maatje groter)
Weet iemand of digitale tv van ziggo gaat werken met de laatste firmware?

Ben in het bezit van een 32PFL5604 en die werk vanaf het begin probleemloos.:thumb up:
 
Ik heb vorige week 't kleine broertje gekocht. De 22PFL5604, die op papier verkocht werd als de 22PFL5604H.
Volgens de specs zou ie 't moeten kunnen. Dagen lang klooien, maar niks...
Na vier, vijf dagen kwam ik erachter dat er zowel een H-versie als een D-versie zijn! Op de doos zag ik dat ik de D-versie ontvangen had. (De D-versie is alleen geschikt voor DVB-T, niet voor Cable.)

Vanmiddag terug naar de winkel, om alsnog die ..PFL5604H mee te krijgen.

Stroom. Kabel. Binnen 10 minuten alles up-and-running. Probleemloos!

Eerlijk is eerlijk. Di's een PHILIPS die probleemloos werkt.
 
Beste,

Ik ben in het bezit van een Philips 32PFL5604H/12. En ik wil graag gebruik maken van de CI+ Cam module.

Nu was ik vandaag in een winkel van Expert en een medewerker vertelde mij dat de betreffende TV nog niet werkt met de CAM modules. Bovendien vertelde hij dat de kwaliteit nooit het zelfde is als met een Decoder Humax 5000 of 5050 met HDMI kabel.

Klopt het dat je voor de beste kwaliteit met een decoder (Humax 5000 of 5050) moet werken of zou de CI+ Cam moduel de zelfde kwaliteit moeten leveren.

Ik hoor het graag.

Nielsoo
 
...vertelde hij dat de kwaliteit nooit het zelfde is als met een Decoder Humax 5000 of 5050 met HDMI kabel...
Die verkoper wilde zeker niet alleen een TV verkopen, maar ook nog een kastje en een kabel. Levert immers meer op... Nou ja, officieel werkt de TV ook inderdaad nog niet met ziggo digitale TV, want zijn niet gecertificeerd door ziggo. Maar dat de kwaliteit minder is/wordt... Hoezo nou? Ik zou iig maar niet vertrouwen op verkopers, uitzonderingen daargelaten.
Ik kocht m'n 37PFL5604 nadat ik gelezen op het internet dat het zou moeten werken. Toen de afspraak gemaakt met een verkoper dat ik ging uitproberen met terugbrenggarantie. Ging prima. Het terugbrengen zou ik trouwens niet zo hard spelen. Alleen de CAM + kaart inruilen/bijbetalen voor een HD-decoder en HDMI-kabel zou dan ook acceptabel voor me zijn. Maar dat was dus niet nodig. En aan de firmware wordt nog druk gewerkt. Ik heb er wel vertrouwen in dat het binnenkort goed komt met de certificering ziggo en philips TV's met CI+!
 
Ik denk dat ik gewoon maar de gook ga wagen en zo'n module ga aan schaffen.
 
De CAM module werkt met de laatste officiele firmware prima in alle Philips tv's, op een heel paar specifieke uitzonderingen na.
Natuurlijk zijn er de bekende openstaande issues, die momenteel koortsachtig opgelost worden door Philips, dus dat zit helemaal goed.
Ik heb zelf een 42PFL5604H/12 en die werkt zonder problemen met de SMiT cam.

De kwaliteit van een ingebouwde DVB-C decoder is natuurlijk net zo goed als die van een los kastje. HDMI heeft geen signaal/kwaliteitsverlies natuurlijk dus een los kastje is net zo goed.
Natuurlijk zal er vast wel verschil zijn in de ene DVB-C tuner en de andere, de ene auto rijdt ook beter dan de andere.
Maar de DVB-C tuner in de Philips tv's is prima.
Bijkomend voordeel is dat deze ook direct HD-TV ontvangen, terwijl een los kastje dat HDTV ontvangen kan, nog heel erg duur is. En 1 afstandsbediening, minder stroomverbruik, minder stroomkabels en minder HDMI-kabels zijn de andere voordelen :)
 
De CAM module werkt met de laatste officiele firmware prima in alle Philips tv's, op een heel paar specifieke uitzonderingen na.
Natuurlijk zijn er de bekende openstaande issues, die momenteel koortsachtig opgelost worden door Philips, dus dat zit helemaal goed.
Ik heb zelf een 42PFL5604H/12 en die werkt zonder problemen met de SMiT cam.

De kwaliteit van een ingebouwde DVB-C decoder is natuurlijk net zo goed als die van een los kastje. HDMI heeft geen signaal/kwaliteitsverlies natuurlijk dus een los kastje is net zo goed.
Natuurlijk zal er vast wel verschil zijn in de ene DVB-C tuner en de andere, de ene auto rijdt ook beter dan de andere.
Maar de DVB-C tuner in de Philips tv's is prima.
Bijkomend voordeel is dat deze ook direct HD-TV ontvangen, terwijl een los kastje dat HDTV ontvangen kan, nog heel erg duur is. En 1 afstandsbediening, minder stroomverbruik, minder stroomkabels en minder HDMI-kabels zijn de andere voordelen :)


Positief verhaal. Beetje vreemd dat de verkopers van Expert zeggen dat een CI+ module niet werkt en dat er kwaliteits verlies optreedt. Maar ja zij willen natuurlijk decoders verkopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan