• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe software (v17) beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
En tóch heb ik volgens mij na de update een nieuw probleem ontdekt :(... Op alle zenders geeft de Humax nu aan "No teletext", als ik teletekst via de decoder wil gebruiken. Nu is dat nog niet zo'n probleem, want het teletekstsignaal wordt wel gewoon doorgegeven aan de TV, dus daar kan ik het wel bekijken, maar wat vervelender is, is dat de "gewone" ondertiteling óók niet meer werkt (Discovery-zenders bv.). DVB-ondertiteling werkt wel, dus de ondertiteling wordt wél uitgezonden.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Na de update moet bij de Humax even de fabriekswaarden ingelezen worden. Dan is het teletekst probleem opgelost.

Zoals aangegeven had ik wel meteen een vastloper 's avonds.
 
in welk menu kan je zien welke versie je hebt ?
als ik in MENU > STATUS > STATUS kijk zie ik staan
Apparatuur iPVR-9200C REV 1.0
PXCIR 1.00.10
Bijwerkdatum: 22 AUG 2007

de laatste versie is 1.00.17
 
en hoe moet ik naar die laatste versie updaten ?
want als ik het goed begrijp heb ik versie 1.00.10.
 
Hij werkte voor de update goed (op de reboots na) en na de update ook maar nu zonder reboots, ik ben dus nog tevredener dan dat ik al was.

Helemaal goed, fijn apparaat.
 
en hoe moet ik naar die laatste versie updaten ?
want als ik het goed begrijp heb ik versie 1.00.10.

Druk 'menu' op de afstandbediening en selecteer vervolgens 'installatie', voer je pincode in (meestal 0000) en selecteer 'software update' (deze mag niet grijs zijn).
 
is niet grijs bij mij,
maar er wordt gezegd dat er geen update is.
toch best raar als je ziet dat ik nog een oude versie heb.
 
Probeerde zojuist (26/8 @ 17:45) de update te installeren, maar er wordt aangegeven dat er geen nieuwe versie beschikbaar is. En ik heb toch echt de versie van 2007 erop staan....

Is de software weer van het @Home netwerk gehaald? Mijn postcodegebied is 5045DP (Tilburg).
 
Probeerde zojuist (26/8 @ 17:45) de update te installeren, maar er wordt aangegeven dat er geen nieuwe versie beschikbaar is. En ik heb toch echt de versie van 2007 erop staan....

Is de software weer van het @Home netwerk gehaald? Mijn postcodegebied is 5045DP (Tilburg).

Had ik ook. Even de Humax uit gezet met de switch achterop, weer aan en toen was er 'ineens' wel een update beschikbaar.
 
Posted via Mobile Device
ga ik ook eens proberen als ik thuis ben
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan