Forum pagina's laden erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx CeeS voor de info, maar ik was al ingelogd toen ik die melding kreeg..

Ja het geldt voor elke nieuwe sessie die je opent. Heeft niets met inloggen in de database te maken. Dus kan ook bij een nieuwe pagina gebeuren.
(inloggen zoals ik hiervoor schreef is dus niet de juiste uitdrukking)
 
Krijg de laatste 2 dagen af en toe de melding dat de server bezet is...

Ligt dit aan het slechte weer... meer mensen achter de PC?
Hoeveel kunnen tegelijk inloggen.. 700??
 
Krijg de laatste 2 dagen af en toe de melding dat de server bezet is...

Ligt dit aan het slechte weer... meer mensen achter de PC?
Hoeveel kunnen tegelijk inloggen.. 700??
Ik heb alleen vanavond de melding een paar keer zien langskomen...
Hoeveel mensen tegelijk? Zou ik niet weten..
 

Ik heb vanavond rond 8 uur ook eenmaal de melding gekregen. Enkele minuten later was het weer oke. Ik blijf het verder een snel forum vinden. Onbereikbaar is het verder nooit. Niet verkeerd toch.
:oyeah:
 
Nu gaat het goed. Maar een uurtje geleden echt niet. Er was gisteren ook zo'n momentje. En langer dan 5 minuten.
 
Krijg de laatste 2 dagen af en toe de melding dat de server bezet is...

Ligt dit aan het slechte weer... meer mensen achter de PC?
Hoeveel kunnen tegelijk inloggen.. 700??

Het heeft niet zozeer met een vast aantal bezoekers te maken, maar ook met de load. Als die hoger wordt dan een ingestelde grens dan worden geen nieuwe connecties toegelaten. Het is de laatste dagen wat drukker in de avonduren tussen 1900-2100 zie ik. Ik zal de load-limit wat ruimer zetten, maar dat heeft dan als consequentie dat de laad-tijd wat meer kan zijn gedurende die spitstijden.

We hopen in de loop van volgende week wat meer hardware in te kunnen zetten waarna we hopelijk wat meer 'lucht' krijgen.

Nog even doorbijten dus tijdens de spits....:giveup:
 
Het heeft niet zozeer met een vast aantal bezoekers te maken, maar ook met de load. Als die hoger wordt dan een ingestelde grens dan worden geen nieuwe connecties toegelaten. Het is de laatste dagen wat drukker in de avonduren tussen 1900-2100 zie ik. Ik zal de load-limit wat ruimer zetten, maar dat heeft dan als consequentie dat de laad-tijd wat meer kan zijn gedurende die spitstijden.

We hopen in de loop van volgende week wat meer hardware in te kunnen zetten waarna we hopelijk wat meer 'lucht' krijgen.

Nog even doorbijten dus tijdens de spits....:giveup:
Thnx CeeS voor de info, beter de laad-tijd wat meer dan onbereikbaar..:thumb up:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan