• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

dit programma is niet vrijgegeven voor replay tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fortissimo

Forum Gebruiker
Berichten
71
Vanavond krijg ik op alle zenders de melding 'dit programma is niet vrijgegeven voor replay tv'.
Heeft Ziggo haar abonnementskosten niet betaald?
 
Vanavond krijg ik op alle zenders de melding 'dit programma is niet vrijgegeven voor replay tv'.
Heeft Ziggo haar abonnementskosten niet betaald?
Ik krijg die melding ook soms bij programma's maar niet op alle zenders. Ook gistern bij Comedy Central Family stond die melding bij een programma.
 
Ik was eigenlijk wel benieuwd of via Replay tv bijv. De Graham Norton Show (zondag) en/of Homeland (vrijdag) ook beschikbaar zijn.
Bij de normale Uitzending Gemist van Ziggo niet namelijk.
 
Ik was eigenlijk wel benieuwd of via Replay tv bijv. De Graham Norton Show (zondag) en/of Homeland (vrijdag) ook beschikbaar zijn.
Bij de normale Uitzending Gemist van Ziggo niet namelijk.
Veel programma's die je bij uitzending gemist niet kan terugkijken kun je bij Replay tv wel terugkijken.
 
Kun je kijken hoe het met de door mij genoemde programma's zit?
 
Graham Norton en Homeland op NPO3 kan ik afspelen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
programma niet vrijgegeven voor replay

Krijg sinds aantal weken deze melding op elke zender, geen uitgezonderd, kan iemand mij helpen?
 
Bij mij geen rare dingen daarmee. Nouja, je hebt docu's op npo2 waarvan je niet verwacht dat ze geblokkeerd worden, en waar je wel verwacht dat het geblokkeerd wordt gebeurt het niet...ik noem een Eredvisie op npo1.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan