• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco wil niet meer zappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

drrock

Sinds kort wil mij Cisco niet meer zappen, hij staat continue op RTL5 en als je overschakeld naar een ander kanaal dan doet hij wel een poging maar dat daarna springt hij terug naar RTL5. Ook het zappen op de knoppen op de decoder zelf werkt niet meer. Het beeld geeft ook om de 5 seconden een zwarte flits.

Weet er iemand hoe je die Cisco kan terugzetten naar fabrieksinstellingen als je niet meer in het menu kan komen?

Is er een knop die jij bij het opstarten ingedrukt moet houden voor een algehele reset?
 
Sinds kort wil mij Cisco niet meer zappen, hij staat continue op RTL5 en als je overschakeld naar een ander kanaal dan doet hij wel een poging maar dat daarna springt hij terug naar RTL5. Ook het zappen op de knoppen op de decoder zelf werkt niet meer. Het beeld geeft ook om de 5 seconden een zwarte flits.

Weet er iemand hoe je die Cisco kan terugzetten naar fabrieksinstellingen als je niet meer in het menu kan komen?

Is er een knop die jij bij het opstarten ingedrukt moet houden voor een algehele reset?

Ik zou gewoon de stroom kabel eraf halen en erweer opdoen. Ik heb ook zoiets gehad, en bij deze stroomkabel handeling maakt hi een soort zachte re-set/nieuwe opstart (instellingen blijven natuurlijk hetzelfde).
Groeten,
Jan
 
Bij een reset kun je beter ook de coaxkabel eruit halen en er pas weer in doen als de Cisco volledig is opgestart.
 
Helaas, de tip heeft niet geholpen, ook bij het opstarten zonder coax kabel blijft de decoder met het beeld knipperen. Ik heb de Cisco inmiddels als RMA naar Ziggo teruggestuurd op aanraden van een mederwerker van de klantenservice.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan