Reputatiepunten toekennen

  • Onderwerp starter ziggo-newby
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede uitleg :). Mijn inziens zou het ook mooi zijn dat als je punten krijgt(positief of negatief) van iemand dat de persoon in kwestie ook zijn(hem/haar) de naam bij vermeldt. Nu moet je gokken van wie je punten krijgt. :wink:
Misschien dat de optie eventueel ook 'ingebouwd' kan worden als je reputatiepunten geeft/krijgt automatisch de nickname wordt vermeld.
 
Goede uitleg :). Mijn inziens zou het ook mooi zijn dat als je punten krijgt(positief of negatief) van iemand dat de persoon in kwestie ook zijn(hem/haar) de naam bij vermeldt. Nu moet je gokken van wie je punten krijgt. :wink:
Misschien dat de optie eventueel ook 'ingebouwd' kan worden als je reputatiepunten geeft/krijgt automatisch de nickname wordt vermeld.


Degene die jou de punten geeft zou zijn nickname erbij kunnen zetten. Probleem wordt dat als je iemand een negatieve reputatiepunt geeft je van sommigen automatisch ook 1 terug krijgt. Dat kan denk ik niet de bedoeling zijn.
 
Daar heb je gelijk in, had het van die kant nog niet bekeken.:thumb up:
 
CeeS
Zet mijn tellertje dan maar op 10, dan wil ik met een schone lei beginnen, want dat heen en weer punten verdelen op dit topic was eigenlijk een beetje flauwekul:thumb up:
 
Klopt het dan ook dat de omschrijving bij negatieve reputatie punten (grijs vakje) zijn weggehaald? Zie nu opeens een blanko commentaarvakje terwijl ik die gisteren niet gezien heb en ik mis een commentaarregel die ik 'gequote' heb in een posting?

Gert.
 
Oké, vanwaar deze verandering in instelling als ik vragen mag?

Vanwege de grijze vakjes en het misverstand wat daarover ontstaat.
Grijze vakjes zijn niet per definitie 'negatieve reputatiepunten' maar zijn reputatiepunten die nul punten opleveren. Ik heb een aantal van die gevallen bekeken. Het zijn vaak juist positieve opmerkingen, maar omdat iemand zelf dan 9 of 8 punten heeft kan hij wel reputatiepunten uitdelen, maar die hebben een waarde nul en geven dan ipv een groen of rood blokje een grijs blokje.

Sommige 'beginners' op het forum krijgen een negatieve reputatiepunt als ze een beginnersfoutje maken door niet te zoeken en dubbele vragen te stellen e.d. Nu mogen ze een paar negatieve punten krijgen, maar zolang ze nog 5 of meer punten hebben kunnen ze het zelf nog wel gebruiken. Daarvoor zorgde 1 negatieve punt al voor het niet meer kunnen geven van punten.

Klopt het dan ook dat de omschrijving bij negatieve reputatie punten (grijs vakje) zijn weggehaald? Zie nu opeens een blanko commentaarvakje terwijl ik die gisteren niet gezien heb en ik mis een commentaarregel die ik 'gequote' heb in een posting?
Gert.

Negatieve punten zijn niet altijd grijs. Grijs is alleen 'nul punten'. Als het een blanco regel is, is het nooit een negatief punt geweest, want bij een negatieve beoordeling moet iemand altijd een commentaar geven, zonder commentaar kun je geen negatief punt geven.
Ik weet zelf niets van weghalen van gequote commentaarregels. Het zou eventueel kunnen komen doordat er van de gebande persoon meldingen verwijderd zijn dat weet ik niet zo. Je kan me eventueel een pb sturen met welke opmerkingen het waren dan kan ik kijken of dit misschien door andere mods verwijderd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan