• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Philips 8000 en 9000 serie met CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.
DAt is ook een ander verhaal Tom.
Je abonnement wordt automatisch ook op je nieuwe kaart gezet (je mag volgens mij maximaal 3 kaarten hebben).

Echter dat je niet opnieuw 2 weken gratis alle zenders mag kijken lijkt me logisch.
 
@Tommie33?
Wil je zo vriendelijk zijn om m'n vorige post nogmaals te lezen?
Op de nieuwe kaart heb ik echt alle zenders (Ook zenders waar ik qua abonnement geen recht op heb)
 
Over de preview-periode van de Ziggo smartcard:

Ik had al een Ziggo smartcard met daarop het Digitaal Totaal-abonnement in m'n SD-Humax.

De nieuwe Ziggo smartcard in m'n CI+ CAM geeft wel alle zenders door (Dus ook Filmnet, HD-pakket, etc. etc)

Edit: De preview-periode is toch ca. 2 maanden i.p.v. 2 weken?
Eigenlijk is het goedkoper om elke 2 maanden een nieuwe smartcard te kopen dan om alle abonnementen te nemen.
Het registreren van de smartcard gaat bij Ziggo gelukkig heel snel :)
Net Ziggo gebeld en en Film1 hoort niet bij de preview periode volgens de medewerker van Ziggo, ik heb nl ook geen Film1 enz....

gr Jeroen
 
Hmz. Ik zit nu toch echt naar Film1 HD te kijken terwijl ik daar geen abonnement op heb.
(Dat wil zeggen: Er is nog niets op te zien. Alleen een soort startpagina)
Ik hoop dat de preview-periode nog heeeel lang duurt :)
 
wel film 1

ik kan ook alle zenders bekijken, maar ik heb mijn kaartje nog niet geregistreerd.

eerste keer deed het kaartje het niet, maar ik dacht kom laat ik het nog eens proberen om te kijken of ik die preview zenders heb. blijkbaar is er via het netwerk een signaal gestuurd dat het kaartje in gebruik is genomen.

waarschijnlijk, als ik nu het kaartje wel zou registreren zal ik de echte preview zenders krijgen, zonder film 1 (die ik nu dus wel te zien krijg)

heb gewoon het basis abonnement
 
er staat een grote fout in de instruktie van ziggo in het boekje , de smartkaart moet er anders in . heb je de camkaart er wel goed in ver ingedrukt ? dit gaat op het laatst een beetje zwaar.
ik heb het hier van morgen ook geinstalleerd en kwam daar ook achter maar het werkt hier goed. heb hier alle zenders digitaal en perfect beeld op de philips 8404 .


De tip van de dag.:applause::applause:
Mijn 42pfl9664 werkt nu wel!!! Hoe kun je zo n fout in het boekje zetten???
Morgen lekker op de bank voetbal kijken:pompom:
 
Omdat ik er verder niemand meer over hoor/lees:

Er is een workaround voor het ontbreken van Teletekst.
Kies kanaal 1 (Ned 1 HD) en zap verder naar 'links' totdat je de 'oude bekende analoge' kanalen te zien krijgt. (Kanaal 2000 en hoger).
Hier zit wel Teletekst onder.
 
Als je al een bestaand abonnement hebt op digitale tv (en dus al een smartcard geregistreerd) dan zal je waarschijnlijk niet weer 2 weken alle zenders op proef krijgen, aangezien je dat al een keer hebt gehad. Niet zo vreemd.
Ik heb mijn cam besteld, even afwachten tot hij binnen is en dan ga ik het proberen.

Als je meer dan 3 kaarten geregistreerd hebt, kun je niet van de gewone registratieprocedure gebruik maken (bellen, internet). Dit wordt geweigerd. Via de klantenservice word je eerst afgewimpeld met de mededeling dat dit niet meer kan, omdat je al 3 registraties hebt lopen. Gevolg: met de meegekochte smartcard bij de cammodule kun je dus niet kijken. En de cammodule is niet zonder smartcard leverbaar. 30,00 euro voor nop dus.:no:
Geen genoegen mee nemen en bij de klantenservice dit doordrukken. Dan wordt alsnog je nieuwe kaart (geleverd bij cammodule) geregistreerd.:applause: Hier krijg je dan 2 weken het pakket dat je hebt lopen bij Ziggo. Na 2 weken zal dit pakket terugvallen in het basispakket.
Het hele zenderpakket inclusief film1, sport1 etc. wordt op deze wijze niet meer geboden.:thumb up:
 
CI+ module

Ben in het bezit van de philips 32PLF9604H/12.
Module geinstalleerd en met authenticatoe kom hij niet verder dan 20%^.
Wat kan hier aan de hand zijn .
Iemand enig idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan