Overweeg je een grotere harddisk te plaatsen?


  • Totaal aantal stemmers
    519
  • Opiniepeiling gesloten .
Het is overigens wel een pvr waarvan je de fan niet hoort. Overigens hoorde ik de fan van de 9200 ook vrijwel niet. Alleen van erg dichtbij.
De fan van de 5050 is totaal niet hoorbaar.

Als ik het goed gezien had zit er een koelblok op de processor.

Gewoon lekker genieten van de 5050, en het hoofd "koel" houden :oyeah:.
 
Het is overigens wel een pvr waarvan je de fan niet hoort. Overigens hoorde ik de fan van de 9200 ook vrijwel niet. Alleen van erg dichtbij.
De fan van de 5050 is totaal niet hoorbaar.

De fan van de 5050 is hier ook niet hoorbaar. De fan draait om en nabij de 400 toeren per minuut. Dat is voor een fan die zeker 3000 toeren per minuut mag draaien heel erg weinig. Daarom is hij ook zo lekker stil.
Het is een 12 volt fan van het merk Nidec die maximaal op een paar volt draait. Dus zo snel zal hij zeker niet kapot gaan, en zal het ook geen grote stofmagneet zijn.

Gewoon lekker genieten van de 5050, en het hoofd "koel" houden :oyeah:

Ik zal het proberen.
En anders zet ik wel een pet met ingebouwd fannetje op mijn hoofd.:oyeah:
 
Klinkt allemaal héél mooi.
Ik ben ook bezig met de aanschaf van een Humax 5050 en had niet gedacht dat de harddisk zo simpel te vervangen was.
Ik heb ook een Sony harddiskrecorder en heb wel 's geïnformeerd of deze vervangen kon worden door een grotere (1Tb i.p.v. 250Gb nu) maar dat bleek niet te kunnen omdat Sony een stukje software in de bestaande harddisk heeft ingebouwd. Ik hoop dat de 5050 zich middels de USB aansluiting laat koppelen met de hardisk recorder zodat ik alle media op die manier over kan zetten. De Sony leest via de USB moeiteloos USB sticks dus het lijkt me dat dit ook moet lukken.. ??

Waar is de Seagate ST31000322CS overigens voor een mooie prijs verkrijgbaar ??
Valt me op dat veel winkels het merk Seagate niet meer leveren.. :?

Grt. Mark
 
Klinkt allemaal héél mooi.
Ik ben ook bezig met de aanschaf van een Humax 5050 en had niet gedacht dat de harddisk zo simpel te vervangen was.
Ik heb ook een Sony harddiskrecorder en heb wel 's geïnformeerd of deze vervangen kon worden door een grotere (1Tb i.p.v. 250Gb nu) maar dat bleek niet te kunnen omdat Sony een stukje software in de bestaande harddisk heeft ingebouwd. Ik hoop dat de 5050 zich middels de USB aansluiting laat koppelen met de hardisk recorder zodat ik alle media op die manier over kan zetten. De Sony leest via de USB moeiteloos USB sticks dus het lijkt me dat dit ook moet lukken.. ??

Waar is de Seagate ST31000322CS overigens voor een mooie prijs verkrijgbaar ??
Valt me op dat veel winkels het merk Seagate niet meer leveren.. :?

Grt. Mark

Ik heb ook een Sony HDD/DVD recorder. Het lukte inderdaad niet om daar een grotere harddisk in te plaatsen. Niet door de software op de harddisk maar door de firmware in de recorder zelf.
Ik vraag mezelf af of je de programma's van de sony kunt afspelen op de humax door ze over te zetten via usb.

De Seagate is goed leverbaar via internet. Kijk maar via google, tweakers of Kieskeurig.
Ik heb hem via Best Five gekocht. Mooie prijs en snelle levering.
Succes en mocht je vragen hebben kun je ze altijd stellen.
 
Ok, tks.

Lijkt erop dat geen van de suppliers op dit moment voorraad heeft.

Inderdaad. Ik heb even gekeken maar hij is nergens op voorraad. Misschien dat hij erg geliefd is ivm de Humax 5050 :wink:.

Ik kan hem wel op Ebay vinden in Engeland.

Als ik jou was zou ik even wachten tot hij weer op voorraad komt in NL.
 
Terug
Bovenaan