• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ITV hangt

  • Onderwerp starter dick.de.boer
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dick.de.boer

Ik weet niet meer of ik 200 of 2000 kreeg...

Het volgende gebeurde;
Ik schakelde de TV in, en zat te wachten op de melding van de rode knop. Zodra die melding kwam drukte ik onmiddellijk. Ik kreeg het ITV scherm en probeerde iets te starten van uitzending gemist. Toen kreeg ik de melding 200 (of 2000?) en Ziggo probeerde opnieuw te starten (Ik kreeg het grote opstart logo) Daarna ging ITV op zwart, met alleen een groot luidspreker symbool in het midden. Ik kon ITV nog wel verlaten, maar wanneer ik weer terug ging bleef ik het zwarte scherm met luidspreker krijgen. Na uit en aan schakelek was alles weer goed.

Ik kon dit ook reproduceren. wanneer ik meteen op de rode knop druk bij de melding gebeurde dit. Als ik even wachtte ging het goed.

Ik dacht op eens aan mijn twee USB-sticks die nog in de TV staken. Misschien kostte die extra tijd voor de TV(?)

Nadat ik deze sticks eruit trok ging ales weer goed.

Laatste versie van mijn Smit CAM en laatste versie van mijn TV software (UE40F7000)
 
Ik weet niet meer of ik 200 of 2000 kreeg...

Het volgende gebeurde;
Ik schakelde de TV in, en zat te wachten op de melding van de rode knop. Zodra die melding kwam drukte ik onmiddellijk. Ik kreeg het ITV scherm en probeerde iets te starten van uitzending gemist. Toen kreeg ik de melding 200 (of 2000?) en ziggo probeerde opnieuw te starten (Ik kreeg het grote opstart logo) Daarna ging ITV op zwart, met alleen een groot luidspreker symbool in het midden. Ik kon ITV nog wel verlaten, maar wanneer ik weer terug ging bleef ik het zwarte scherm met luidspreker krijgen. Na uit en aan schakelek was alles weer goed.

Ik kon dit ook reproduceren. wanneer ik meteen op de rode knop druk bij de melding gebeurde dit. Als ik even wachtte ging het goed.

Ik dacht op eens aan mijn twee USB-sticks die nog in de TV staken. Misschien kostte die extra tijd voor de TV(?)

Nadat ik deze sticks eruit trok ging ales weer goed.

Laatste versie van mijn Smit CAM en laatste versie van mijn TV software (UE40F7000)

Ik zie in de dagelijkse rapportages dat er veel Error2000 meldingen optreden dat duidt op een centraal probleem.
Problemen zullen morgen besproken worden in het wekelijkse overleg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan