• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Is het al tijd om de rekening te weigeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hein

Is het al tijd om de rekening te weigeren?
een monteur is langs geweest, en heeft op mijn verzoek naar het digitale beeld gekeken.
De aansluitkast vervangen en nu zou het goed zijn.
Dus niet.
Blokken en stoorstrepen.
De newsserver werk prut, al meer dan een maand.
Internet is bagger traag, via de Ziggo speedtest wel 35 mb bedraad.
en dat met een 120 mb abbo
Maar het email verkeer werkt wel, een bericht van ziggo, mijn rekening staat klaar.
NU, ik ben er ook klaar mee, eigenlijk.:no:
 
De rekening mag je niet weigeren en moet je gewoon betalen, maar je kunt wel restitutie krijgen voor niet geleverde diensten.
 
Is dit deel van de rekening verwerkt in je maandelijkse factuur of als een losse rekening bij je aangegeven?
 
De rekenig bestaat uit meerder delen en internet is er een van, naast tv,radio, internet, digitale tev, bellen plus, enzovoorts, iets van 91 euro:censored:
 
Als monteur deel erbij staat, dan klacht indienen en restitutie vragen van niet waargemaakte werkzaamheden.
 
Je kan ook uitleggen dat in alle redelijkheid ze niet geleverd hebben.
Ziggo kan dan een verhaal voorschotelen dat ze de diensten wel hebben geleverd en jij kan terug vallen op je problemen. Op het moment dat ze beginnen over de diensten die wel goed gaan kan je uitleggen dat het om het hele plaatje gaat en niet een deeltje waar jij om welke reden dan ook geen tot weinig belang aan hecht.

Je kan niet weigeren te betalen dat zorgt voor alleen maar meer problemen , ben je er echt klaar mee zoals je zegt zeg meteen op want het is vaak tegen een muur praten bij Ziggo.

Het gaat tenslotte om het hele huis , dat de deurbel het enige is wat werkt zal jou een zorg zijn.
 
Is het al tijd om de rekening te weigeren?
een monteur is langs geweest, en heeft op mijn verzoek naar het digitale beeld gekeken.
De aansluitkast vervangen en nu zou het goed zijn.
Dus niet.
Blokken en stoorstrepen.
De newsserver werk prut, al meer dan een maand.
Internet is bagger traag, via de ziggo speedtest wel 35 mb bedraad.
en dat met een 120 mb abbo
Maar het email verkeer werkt wel, een bericht van ziggo, mijn rekening staat klaar.
NU, ik ben er ook klaar mee, eigenlijk.:no:

De rekening weigeren is inderdaad geen goede optie. Je kan wel bij ons aangeven dat je het niet eens bent met de factuur omdat je een storing gehad hebt. Het moet wel door ons te verifiëren zijn en uiteraard moet je zelf ook poging(en) gedaan hebben om je problemen bij ons kenbaar te maken. Dit wordt namelijk bijgehouden. Als wij dit kunnen zien, is het geen probleem om een deel van je abonnementskosten terug te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan