Waardering voor....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil van dit topic even gebruik maken om mijn waardering uit te spreken voor de moderators en admin.

En ook voor al die mensen die achter de schermen die zich inzetten voor ons op dit forum.

Ik vind dat dit ook weleens gezegt mag worden.
:applause::applause:

Zij zitten er tenslotte voor ons :thumb up: :thankyou:

Hartelijk dank:thankyou:

Even de TS quoten. Hoe laat je in de huidige economie je waardering blijken? Juist door geld. Ik zie hier iets van 28.000 geregistreerde gebruikers, stel dat die allemaal een euro inleggen, dan kom je ergens. Maak er een tientje van, en je hebt een serieus bedrag. Wat is een tientje nou, daar veeg je hooguit je gat mee af of je koopt er 2 pakjes sigaretten voor. Zo gek is dit helemaal niet, ik bezoek regelmatig fora waar je donateur kan worden en dan bedoel ik niet de vage fora. Kan gaan over fotografie, noem maar wat. Dit is van mijn kant niet bedoeld als aflaat, ik sta wel voor mijn acties. Ervoor, niet erachter. Met een bereidwilligheid van pak hem beet 5% heb je het nog steeds over geld. Wel de belastingdienst zien te tackelen, anders is het niet leuk. Hoe zet je zoiets op? Ik lap dat tientje wel. Er moet iig een bedrag bij elkaar gesprokkeld kunnen worden waarvan de heren leuk van uit eten kunnen. Het is maar een idee, in dit stadium niet meer dan dat. Je mag me voor gek verklaren, daar zit ik niet mee.
 
Even de TS quoten. Hoe laat je in de huidige economie je waardering blijken? Juist door geld. Ik zie hier iets van 28.000 geregistreerde gebruikers, stel dat die allemaal een euro inleggen, dan kom je ergens. Maak er een tientje van, en je hebt een serieus bedrag. Wat is een tientje nou, daar veeg je hooguit je gat mee af of je koopt er 2 pakjes sigaretten voor. Zo gek is dit helemaal niet, ik bezoek regelmatig fora waar je donateur kan worden en dan bedoel ik niet de vage fora. Kan gaan over fotografie, noem maar wat. Dit is van mijn kant niet bedoeld als aflaat, ik sta wel voor mijn acties. Ervoor, niet erachter. Met een bereidwilligheid van pak hem beet 5% heb je het nog steeds over geld. Wel de belastingdienst zien te tackelen, anders is het niet leuk. Hoe zet je zoiets op? Ik lap dat tientje wel. Er moet iig een bedrag bij elkaar gesprokkeld kunnen worden waarvan de heren leuk van uit eten kunnen. Het is maar een idee, in dit stadium niet meer dan dat. Je mag me voor gek verklaren, daar zit ik niet mee.
Chapeau... mits Ben en Cees het aankunnen ;) Maar zat gegadigden die willen helpen...
 
Er moet toch iets mogelijk zijn? 28000 laat staan 280000 euro is een utopie. Maar een paar honderd of zelfs een paar duizend euro opharken moet geen probleem zijn. Of komt dan de bekrompenheid van het Nederlandse volk weer naar boven? Even kijken hoe dit moet , je moet een beetje betrouwbaar persoon hebben om dit banktechnisch op te vangen. Jij, Ed? Remember, de kerst komt eraan, dan doet zo'n gebaar het goed. Vergeleken met het geld dat aan Ziggo wordt afgedragen, hebben we het over een kleine fooi.
 
Even de TS quoten. Hoe laat je in de huidige economie je waardering blijken? .

Door lid te worden van dit forum, ik ben het sinds begin dit jaar.
Ben helaas vergeten hoe dit in het werk gaat. Afijn voor een luttel bedrag draag je dan bij aan het data gebruik etc.
dit forum draait niet gratis:wink: wil ik maar zeggen.
 
Door lid te worden van dit forum, ik ben het sinds begin dit jaar.
Ben helaas vergeten hoe dit in het werk gaat. Afijn voor een luttel bedrag draag je dan bij aan het data gebruik etc.
dit forum draait niet gratis:wink: wil ik maar zeggen.

Nee, ik kan er geen touw aan vastknopen. Ja, je betaalt al aan ziggo. Leuk. Het datagebruik boeit me niet, dat is zeer schraal, fora aangaande.
Het punt is een extraatje, een geste naar de mannen achter dit forum. Je tackled me gelijk al.
 
Als er een paypal button komt wil ik die best gebruiken.

Verder: 20 kudo's voor elke moderator ;)
 
Nee, geen kudo's. Het gaat hier om harde cash. Kudo's en reputatiepunten doen het niet. Morgen eens uitdokteren, zo moeilijk moet het toch niet zijn? Het eindresultaat geeft gelijk een beeld van de warmte op dit forum, een dergelijke oproep op tweakers werkt niet. Koud, terzake, cool , professioneel. Hier spelen andere factoren.
 
Je tackled me gelijk al.
:wink: Ik zat voetbal te kijken.

Maar er is een mogelijkheid een geldelijke bijdrage te leveren, en wel door lid te worden van ......
(misschien kan Benj het even aanvullen hij bracht mij op de juiste weg) als ik me goed herinner
 
Tweakers pre VNU heb ik ook voor betaald. Daarna vond ik het niet meer zo nodig, dus je hebt wel gelijk in dat opzicht :)
 
:wink: Ik zat voetbal te kijken.

Maar er is een mogelijkheid een geldelijke bijdrage te leveren, en wel door lid te worden van ......
(misschien kan Benj het even aanvullen hij bracht mij op de juiste weg) als ik me goed herinner

Voetbal vind ik geen klap aan. Het gaat hier puur om een cadeautje. Niets meer, niets minder. Geen vage constructies, svp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan