• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Philips 8000 en 9000 serie met CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Wendy,

De CI+ steekt 4,5cm uit de kast maar de tv is weer drie cm breder dan de card uitsteekt. Maar het is niet de zien als je tv kijkt. Ook merk ik geen verstoring van de Ambilight.
Bij een kijkhoek van meer dan 45graden komt er schaduw van de card in de ambilight. Dan verliest het scherm ook aan kleur.

Mijn kijkpositie is ongeveer 3,5meter recht voor het scherm. Wil ik de card of schaduw in de Ambilight zien moet ik ongeveer 2 meter naar links.

Tijdens het schrijven zit ik overhaulin' op Discovery HD te kijken. Ik zie nu niet een bumber of andere delen van een auto maar ik zie dus echt het materiaal en de conditie van de bumber. De uitlaatbochten zijn gelast, niet alleen de kleur maar zelfs de soort las is te herkennen. Chroom is niet wit, chroom is echt chroom. De tattoo's van de Teutels (Orange County Choppers) zijn te "lezen" net als andere details. De Teutels waren "vandaag" in Australie en ze gingen duiken bij The Great Barrier Reef, gewoon fantastisch om die gekleurde vissen in de huiskamer te zien. De wegwerp camera's bevatten lucht en zelfs dat werd zilver-achtig en realistisch weergegeven.

Genoeg reclame:wink:
Ben je filmliefhebber, kopen de tv.
Wil je detail, ga voor digitaal en het liefst HD.

btw je ziet ook dingen die je niet wil zien. Snotjes, puistjes en stoppels:shock:
Startroopers ziet er nu nep uit omdat de tv het akelig goed weergeeft (Film1 HD)

Groetjes,
Marco.
 
Nieuwe Firmware??

Er is weer een nieuwe firmware versie zichtbaar voor mijn Philips TV (40pfl8664h), datum 28-10-2009. Als je goed oplet zie je dat het versienummer identiek is aan de firmwareversie die 15 oktober beschikbaar is gekomen. Uit navraag bij Philips blijkt dat de versie van 15 oktober te vroeg was geplaatst. In deze firmware versies zijn de problemen nog niet opgelost, o.a. teletekst is nog steeds niet beschikbaar op andere kanalen dan Ned 1. Upgraden, voor zover je daar van kan praten bij een gelijk versienummer, heeft dus geen zin. (Het is wel mogelijk maar niet via de aangegeven methode)
 
Vraag betreffende CI+ Module

Ik heb al enige tijd een 37PFL8404h van Philips. Ik kijk al weken naar ned 1, 2 en 3 in HD met CI+ module. Sinds gisteren heb ik alleen nog maar ned 1 en de rest geeft gecodeerde zender en is zwart. Daarnaast is de smartcard ook uit het overzicht op de Ziggo site verdwenen. Ik had hier ook nog een andere smartkaart liggen, maar deze werkt ook niet. Dit in tegenstelling tot wat de servicedesk medewerker van Ziggo mij gisteren vertelde. Hij zei dat de oude kaart zou werken. Ik heb herhaaldelijk de smartcard opnieuw geprobeerd te activeren, zonder succes.

Heeft iemand een idee wat ik kan doen?

Alvast dank.

Ik draai de 026.058.005.
 
Is de Freeview misschien afgelopen?

Groet,
JW


Dat denk ik ook. Punt is alleen dat alleen nederland 1 het doet. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat de overige zenders uit het basis pakket het wel zouden doen. Ik heb de tweede smart card ook geprobeerd, maar dat levert ook zwart op...
 
Ned1HD doet het altijd, bij mijn weten ook zonder smartcard in de CAM.

Groet,
JW
 
Dat denk ik ook. Punt is alleen dat alleen nederland 1 het doet. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat de overige zenders uit het basis pakket het wel zouden doen. Ik heb de tweede smart card ook geprobeerd, maar dat levert ook zwart op...
Smartcard verkeerd om? Staat verkeerd in het boekje dat erbij geleverd is, wel goed in het forum.
 
Eerder deed 'ie het wel.....
En de kaart is bij Ziggo uit de lijst verdwenen, Preview afgelopen denk ik dus.
Oftewel, een Abo afsluiten doet de TV herleven, naar ik verwacht.

Groet,
JW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan