nieuwe reactie niet bij nieuwe berichten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rowicom

Forum Gebruiker
Berichten
47
Wat mij al een paar keer is opgevallen, is dat als ik een reactie plaats op een bestaand topic, dat ik dat dat kort daarna of zelfs iets later, niet meer tegen kom in de lijst met 'nieuwe berichten'.
Dat zou toch wel moeten? Want als de lezers er niet op getriggered worden, dan kun je schrijven tot je eens ons weegt, want de kans is klein dat iemand spontaan in de discussie belandt, toch?

Waar gaat het fout?
 
Nergens, het is n.l. alleen voor jou zelf niet zichtbaar als nieuw bericht maar voor de rest van de forumgenoten is het wél als nieuw bericht zichtbaar.
Dus, eigen berichten zijn niet zichtbaar in "nieuwe berichten" maar die van anderen zijn wel altijd voor zichtbaar jou.

Edit,
Op de hoofdpagina van dit forum kan je wél je eigen bijdrage als nieuw bericht zien (laatste forumberichten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat mij al een paar keer is opgevallen, is dat als ik een reactie plaats op een bestaand topic, dat ik dat dat kort daarna of zelfs iets later, niet meer tegen kom in de lijst met 'nieuwe berichten'.
Dat zou toch wel moeten? Want als de lezers er niet op getriggered worden, dan kun je schrijven tot je eens ons weegt, want de kans is klein dat iemand spontaan in de discussie belandt, toch?

Waar gaat het fout?

Het gaat niet fout.
De forumsoftware is zo slim dat hij ziet wie jij bent en zal je eigen nieuwe berichten niet laten zien. Die weet je immers al.
 
Dank voor deze heldere uitleg. IK ben toch niet de enige geweest die ooit deze vraag gesteld heeft? :roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan