Forum pagina's laden erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij ging het ook even traag maar dat was vrij snel weer verdwenen.

Als het heel druk is op het forum zie ik wel eens dat het langer duurt dan normaal, maar meer dan 5 seconden voordat ik een pagina zie vrijwel nooit. Maar Archie heeft het over meer dan 1 minuut of pagina's die helemaal nooit komen en een timeout geven. Dat heb ik nog niet meegemaakt. Jij wel, of gaat het bij jou ook over 5 tot maximaal 10 seconden op pagina's met veel plaatjes zoals smilies en zo ??
 
Als het heel druk is op het forum zie ik wel eens dat het langer duurt dan normaal, maar meer dan 5 seconden voordat ik een pagina zie vrijwel nooit. Maar Archie heeft het over meer dan 1 minuut of pagina's die helemaal nooit komen en een timeout geven. Dat heb ik nog niet meegemaakt. Jij wel, of gaat het bij jou ook over 5 tot maximaal 10 seconden op pagina's met veel plaatjes zoals smilies en zo ??

Als je erop wacht lijkt het langer maar ik denk dat het max 10 seconden is.

Edit:Nu om 20.47 duurt het bijna 15 seconden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar het laden van de forum pagina's is weer niet vooruit te branden.
 
Hier ook zowel met FF als met IE, soms openen ze helemaal niet.
 
Van vanochtend weet ik het niet, maar hier loopt het (in elk geval nu/vanavond) soepel.
 
Vanochtend was er inderdaad een database probleempje waardoor pagina's even niet of traag beschikbaar kwamen. Heeft volgens het log maar kort geduurd (08:44 tot 08:52 uur). Jullie letten wel heel goed op :frons:.
 
De home page laadt hier traag, de forum pagina's laden wel snel, andere forum gebruikers hier ook last van?
 
Yep hier ook traag maar wat mij nog opvalt is:

Als ik een mededeling krijg via mail dat er iets gepost is op een thread
waar ik abbo op heb dan staat boven dat ik niet ingelogd ben.
Bij het invullen van gebruikersnaam een ww geeft die aan dat dit fout is.
Open ik meteen de hoofdpagina van het Forum ben ik wel ingelogd.
 
Inderdaad, dat heb ik ook, het lijkt er ook op dat de mainpage niet ververst wordt(linkerzijde home page,laatste forum berichten).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan