• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

4e smartcard activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er dan geen eenduidig beleid, en ben je afhankelijk van een portie geluk?
Beleid is dat je na 3 kaarten moet betalen voor de volgende kaarten. Echter het basispakket kost niets extra's (omdat het ook voor de eerste kaarten niets kost).

Ik ken echter mensen die na het aanmelden van de 4e kaart zonder te vragen toch alle pakketten erop kregen, ook zonder extra kosten. Als men dat doet zonder bij jou na te vragen kan men daar nooit iets voor rekenen achteraf. Je loopt wel kans dat wanneer ze het bestand ooit een keer gaan opschonen je de extra paketten kwijt raakt of bij moet betalen als je ze wilt houden. Maar inderdaad ben je denk ik afhankelijk van een portie geluk tot het helemaal niet meer mogelijk is.
 
Beleid is dat je na 3 kaarten moet betalen voor de volgende kaarten. Echter het basispakket kost niets extra's (omdat het ook voor de eerste kaarten niets kost).

Ik ken echter mensen die na het aanmelden van de 4e kaart zonder te vragen toch alle pakketten erop kregen, ook zonder extra kosten. Als men dat doet zonder bij jou na te vragen kan men daar nooit iets voor rekenen achteraf. Je loopt wel kans dat wanneer ze het bestand ooit een keer gaan opschonen je de extra paketten kwijt raakt of bij moet betalen als je ze wilt houden. Maar inderdaad ben je denk ik afhankelijk van een portie geluk tot het helemaal niet meer mogelijk is.

Ik heb 5 kaarten met alle pakketten, ook Film1.:pompom:
En alles eerlijk in 1 huishouden
 
Idd ik heb ook 3 smartcards
2 kijken nog analoog zit ook te wachten op nog 2 erbij.
 
Het is me duidelijk...

Tijdens het samenvoegen van de smartcards in mei 2009 heeft Ziggo bij iedereen met meer dan 3 smartcards toch de pakketten op de kaarten gebundeld.

In september 2009 stond dit op hun website bij de veelgestelde vragen:

"Kan ik meer dan 3 smartcards bestellen onder 1 klantnummer?

* Ja, dat is mogelijk. In dat geval wordt iedere smartcard echter wel apart in rekening gebracht. Dit heeft te maken met de registratie in onze systemen.
"

Dit staat er nu niet meer, alleen dat er een maximum is van 3 smartcards per klantnummer.

In het ergste geval zou een 4e kaart dus betekenen 4 keer betalen voor de extra's.

Is het je nog steeds duidelijk? :wink:
 
Zojuist geprobeerd de 4e smartcard te registreren maar telefonisch en online wordt er gemeld dat er de maximale 3 smartcards al geregistreerd zijn.

Enige optie is volgens mij klantenservice, iemand daar ervaring mee ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan