• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung UE46ES8000 + CI+1.3 Module

Volgens Samsung kan ik een CI+1.3 Module in deze TV doen maar volgens Ziggo niet.
Ik heb tegen die van Samsung gezegd dat deze volgens Ziggo alleen werkt voor Digitale tv maar niet voor Interactieve tv,maar die gasten van Samsung blijven erbij dat Interactieve TV ook op deze TV werkt met de CI+1.3 Module.

Weet iemand misschien of dit klopt wat Samsung zegt en dat deze C+1.3 Module werkt op mijn UE46ES8000 want ik weet niet wie ik nou moet geloven.

Ai, dat is wel even balen natuurlijk. Ook vanuit Ziggo kan ik bevestigen dat deze tv niet geschikt is voor interactieve tv. Het is een model uit 2012. Digitale tv kan je gebruiken maar niet de interactieve functies.

Klanten die voor een CI+ module kiezen willen vaak geen losse mediabox. Mocht je wel gebruik willen maken van onze interactieve diensten dan kan je altijd een losse mediabox overwegen. Voor vragen kan je altijd op de website een kijkje nemen.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
 
Terug
Bovenaan