Probleem: Afstandsbediening horizon mediabox xl reageert niet meer

S

stenoss

Beste heer/mevrouw.

we hebben sinds gisteren de nieuwe Horizon Mediabox XL, inclusief de qwerty afstandsbediening. Zojuist geprobeerd om de afstandsbediening te resetten, en ook de stappen gevolgd die op de website staan (https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/afstandsbediening-reset/).
Wanneer ik de drie knoppen indruk, krijg ik geen knipperend knopje, het slotje is continu groen. Wanneer ik eenmalig het slotje indruk en het opnieuw probeer, geeft dit hetzelfde probleem. Ik kan op de community geen antwoord vinden op deze vraag. Heeft iemand een idee hoe dit probleem verholpen zou kunnen worden? De afstandsbediening reageert nergens meer op.
Alvast bedankt.
 
Misschien helpt het als je de batterijen er een tiental seconden uithaalt en het dan opnieuw probeert.
 
Beste heer/mevrouw.

we hebben sinds gisteren de nieuwe Horizon Mediabox XL, inclusief de qwerty afstandsbediening. Zojuist geprobeerd om de afstandsbediening te resetten, en ook de stappen gevolgd die op de website staan (https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/afstandsbediening-reset/).
Wanneer ik de drie knoppen indruk, krijg ik geen knipperend knopje, het slotje is continu groen. Wanneer ik eenmalig het slotje indruk en het opnieuw probeer, geeft dit hetzelfde probleem. Ik kan op de community geen antwoord vinden op deze vraag. Heeft iemand een idee hoe dit probleem verholpen zou kunnen worden? De afstandsbediening reageert nergens meer op.
Alvast bedankt.

Hi stenoss,

Balen dat de afstandsbediening niet goed werkt. Hier moet natuurlijk een oplossing voor komen. Helpt de tip om de batterijen er voor een aantal seconden uit te halen? Zo niet, stuur ons via dit forum een privébericht met daarin jouw adres en klantnummer.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
 
Hallo allemaal,

Mijn afstandsbediening werkt ook nog maar voor de helft. Enkele knoppen op de voorkant en enkele knoppen op de achterkant.

Ik heb alle stappen van ziggo doorlopen (mediabox reset, afstandsbediening reset, nieuwe batterijen etc.), maar tevergeefs.

Is de laatste optie een nieuwe afstandsbediening aanvragen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Manon Jacobs
 
Balen dat het niet werkt, Manon. Als je ons een privébericht stuurt zorgen wij ervoor dat je kosteloos een nieuwe krijgt van ons. Kan je daarna weer ongestoord zappen.
 
Hier precies hetzelfde probleem. Sinds gister nieuwe Horizon. Sinds vanmiddag doet de afstandsbediening het niet meer. Koppelen lukt niet, na reset ook steeds een brandend slotje op welke knop ik ook druk. 1 x daarop drukken helpt niet, batterijen er een tijdje uit ook niet. What to do?
 
Waarom niet even bellen naar Ziggo.
Binnen twee dagen een nieuwe ontvangen.
Jos
 
De 2 knoppen op de afstandsbediening (2 jaar oud) om de Horizonbox en TV aan-/uit te zetten werken nauwelijks meer. Alleen met heel veel kracht en veel geduld lukt het mij dan nog wel maar mijn vrouw niet. Maandag jl. heeft mijn vrouw geen TV kunnen kijken omdat ik weg was. We laten nu de Horizonbox maar aan en zetten de TV aan-/uit met de stekker. De andere knoppen werken wel goed.
 
Terug
Bovenaan