• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt vaste beltarief met 11%

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4v3r1ck

Forum Gebruiker
Berichten
393
Ziggo verhoogt vaste beltarief met 11%

Bellen vanuit huis via Ziggo wordt vanaf 1 juli fors duurder. Het telecombedrijf wil de tarieven met ruim 11% verhogen.

Dat kondigt Ziggo aan in een mededeling richting klanten.

Op dit moment is het tarief voor binnenlandse telefoongesprekken naar vast en mobiel 9 cent per minuut. Vanaf 1 juli wordt dat 10 cent.

Ook kondigt het bedrijf aan dat een aantal beltarieven naar het buitenland zal worden aangepast. Het starttarief blijft wel 10 cent

https://www.telegraaf.nl/e/24066052
 
Ik snap die tarieven niet meer hoor. Als je prepaid hebt van Lebara kost het maar 1 cent per minuut.

Tegenwoordig is bellen een stuk goedkoper, dus waarom is Ziggo zo duur?
 
Ik snap die tarieven niet meer hoor. Als je prepaid hebt van Lebara kost het maar 1 cent per minuut.

Tegenwoordig is bellen een stuk goedkoper, dus waarom is Ziggo zo duur?

Tja.. De vraag is eerder waarom je nog zou bellen via Ziggo.
 
Dat was de tariefwijziging van 1-03-2015 naar mijn idee.
Per 1 maart 2015 past Ziggo de reguliere tarieven van een aantal abonnementen en diensten aan.
Heeft u na 8 januari 2015 uw abonnement(en) nog aangepast? Dan zijn deze abonnementswijzigingen niet meegenomen in dit bericht.
Bij vaste telefonie stijgt het starttarief per gesprek met € 0,01.
Het tarief per minuut voor bellen naar alle Nederlandse vaste en mobiele nummers stijgt eveneens met € 0,01.
Het start en beltarief werd toen € 0,10 was € 0,09.
 
Dat was de tariefwijziging van 1-03-2015 naar mijn idee.
Het start en beltarief werd toen € 0,10 was € 0,09.

Ja, dit is dezelfde discussie als de zogenaamde prijsverhoging voor internet. Voor " oude ziggoklanten" is die verhoging begin dit jaar al geweest. Deze geldt alleen voor een deel van de ex-UPC klanten die nog een goedkoper tarief hadden.
 
10 cent per min? dat zijn tarieven die KPN 20 jaar geleden hanteerde of zo
waarom nog met ziggo voor 10 cent bellen als je bij andere aanbieders voor 2 a 3 cent belt?
 
10 cent per min? dat zijn tarieven die kpn 20 jaar geleden hanteerde of zo

tarieven KPN van nu:

Met BelBasis bel je altijd voordelig naar vaste en mobiele nummer in Nederland.

Bellen naar:
Vaste nummers: € 0,07 p/min
Mobiele nummers: € 0,18 p/min
Abonnement: BelBasis € 21,00 p/mnd

Zo duur is Ziggo dus nog niet.
 
Kruitvat prepaid. naar vaste en mobiele nummers € 0,09 cent per minuut (binnen Nederland) en geen start tarief. Wat Ziggo dus wel weer berekend.
Eerste minuut wordt volledig in tarief berekend, daarna per seconde afrekenen.

Voor iemand zoals ik die eigenlijk nooit belt, is dit voor mij het voordeligst. :idea:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan